Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنعانی مقدم با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت در عراق گفت: برگزاری این مراسم سیلی محکمی بر صورت امریکا و اشغالگران حاضر در عراق بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسین کنعانی مقدم، کارشناس مسائل غرب آسیا با حضور در برنامه تیتر امشب یک شنبه شب شبکه خبر گفت: امروز باوجود تذکرات و محدودیت‌های فراوان مبنی بر پرهیز از اجتماعات به علت ویروس کرونا در عراق و تهدیدات مختلف مانند بمب گذاری و عملیات انتحاری در حین برگزاری مراسم، ما شاهد حضور میلیونی مردم در میدان التحریر بغداد پایتخت عراق و بیعت مجدد با آرمان‌های شهدای مقاومت بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این اجتماع میلیونی به این معناست که بر خلاف تصور ترامپ مبنی بر بسته شدن پرونده مقاومت در عراق با شهادت سردار سلیمانی، در تشییع پیکر شهدا و در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت و شعار‌هایی که بر علیه امریکا و نیرو‌های اشغالگر دادند، سیلی محکمی بر صورت امریکا و اشغالگران حاضر در عراق بود.

 

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: این اجتماع نشان دهنده این است که مقاومت از جبهه گروه‌های مقاومت خارج و تبدیل به یک جنبش اجتماعی شده است و مردم پای جنبش مقاومت ایستاده اند و تنها مختص به یک گروه و یک جبهه خاص نیست و از آسیا و خاورمیانه تا امریکای جنوبی تا افریقا گسترش پیدا کرده است.

 

وی تصریح کرد: شعار‌هایی که امروز در مراسم بزرگداشت فرماندهان مقاومت سرداده شد به این معنی بود که با فشار مردم عراق به دولت، امریکایی‌ها باید هر چه سریعتر از عراق خارج شوند در غیر اینصورت اخراج می‌شوند.

 

کارشناس مسائل غرب آسیا افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی با رفتار خود این احساس را در مبارزان ایجاد کرد که او به دنبال اخراج اشغالگران از سرزمین‌های اسلامی و عزت مسلمانان و امت اسلامی است به همین علت اختلافات بین اقوام مختلف کنار گذاشته شد و با همدیگر با یک هدف مشخص به مبارزه با تکفیری‌ها و داعشی‌ها پرداختند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی کنعانی مقدم سردار سلیمانی سلیمانی فرماندهان مقاومت مراسم بزرگداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از نوازندگی یک دختر در مراسم سالگرد شهید مطهری | فیلـم

رضا پورزارعی (فیلمساز و روزنامه‌نگار) با انتشار این فیلم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: جلوگیری از دف نوازی یک دختر دف‌نواز در مراسم برنامه چهل‌ و‌ پنجمین سالگرد شهادت آیت‌الله «مرتضی مطهری»‌. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • (ویدئو) لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی + فیلم
  • جلوگیری از نوازندگی یک دختر در مراسم سالگرد شهید مطهری | فیلـم
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان