Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، تصاویر صفحه نخست روزنامه‌ های امروز استان را مشاهده کنید.

انتهای پیام/ک

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی صفحه نخست روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد

بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ حالا تبدیل به موضوعی داغ در این باشگاه آلمانی شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ که همچنان در تلاش برای یافتن سرمربی جدید خود جهت جانشینی توماس توخل در پایان فصل جاری است، به نظر می‌رسد از اریک‌ تن‌هاخ دور شده و به هانسی فلیک نزدیک‌. نشریه آلمانی «بیلد» چاپ مادرید در این خصوص گزارش داد؛ اریک تن‌هاخ سرمربی جدید بایرن مونیخ نخواهد بود و این باشگاه بوندس‌لیگایی دیگر دنبال استخدام این مربی هلندی نیست.

طبق این گزارش؛ هانسی فلیک حالا کاندیدای اصلی برای نیمکت مربیگری بایرن مونیخ است. این مربی آلمانی هم از بازگشت به بایرن استقبال می‌کند و این باشگاه برای او خاص و مهم است. بازگشت فلیک به نیمکت بایرن مونیخ به معنای بازگشت تونی تاپالوویچ به بایرن خواهد بود که در دوران ناگلسمان از این تیم کنار گذاشته شد، کسی که در دوره مربیگری فلیک نه‌تنها مربی دورازه‌بان‌های باواریایی‌ها بود، بلکه یکی از دستیاران او هم به شمار می‌آمد.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» هم گزارش داد؛ احتمال حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت بایرن در حال حاضر بسیار بعید است. باشگاه می‌خواهد هر چه زودتر درباره انتخاب سرمربی جدید تصمیم‌گیری کند، این در حالی است که وضعیت این مربی هلندی در منچستریونایتد نامشخص است. علاوه بر این، تن‌هاخ مصمم است که سال پایانی قراردادش را هم در منچستریونایتد بماند. هیچ مذاکره‌ای هم با این مربی هلندی انجام نشده است.

رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت

فلیک 59 ساله که شهریور ماه سال گذشته از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال آلمان اخراج شد، از آن زمان تاکنون هدایت تیمی را برعهده نداشته است، این در حالی است که اخیراً نام او را به بارسلونا لینک کرده بودند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان در مدت یک و نیم سال حضورش روی نیمکت سرمربیگری بایرن مونیخ (2019 تا 2021) این تیم را به هفت عنوان قهرمانی مختلف رساند که از آن جمله می‌توان به یک قهرمانی در بوندس‌لیگا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فلیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • نحوه ثبت نام اینترنتی کلاس اولی‌ها + مدارک مورد نیاز و سایت ثبت نام
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • محدوده محل کار والدین به محل مجاز تحصیل فرزند اضافه شد
  • یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال
  • تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • در بلوجونیور حساب باز کنید، 50 هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد