Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که افزایش موارد ابتلا به کرونا و چشم انداز اقدامات کنترل کننده بیشتر برای مهار کرونا سرمایه گذاران را بار دیگر به سمت بازار طلا سوق داده است، قیمت طلا پس از عبور از رقم ۱۹۰۰ دلار امروز به بالاترین رقم ۸ هفته اخیر رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

21 درصد رشد به 1921 دلار و 71 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه فوریه نیز با 1.65 درصد رشد به 1926 دلار و 30 سنت رسید.

نتایج یک تحقیق نشان می دهد که رشد فعالیت های اقتصادی در بخش صنعتی چین کند شده و این مسئله تردیدهایی را در مورد ترمیم سریع اقتصاد جهانی ایجاد کرده است. سرمایه گذاران همچنین در انتظار آمارهای اقتصادی ای هستند که امروز قرار است در اروپا و آمریکا منتشر شود.

دومینیک اشنایدر تحلیلگر بازار طلا در موسسه مدیریت دارایی یو بی اس گفت: «برخی آمارهای چالش برانگیز در حوزه اقتصاد کلان سبب رشد قیمت طلا شده است. شاخص های مدیران خرید ماه دسامبر می تواند نشان دهنده تضعیف روند ترمیمی باشد، زیرا ویروس کووید-19 همچنان در حال به بار آوردن تلفات در امریکا و اروپاست.»

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس از احتمال وضع مقررات سختگیرانه تر کرونایی سخن گفته و این مسئله به رشد قیمت طلا کمک کرده است.

اشنایدر گفت: «بازگشت به وضعیت عادی به مدد واکسن در زودترین زمان ممکن در نیمه دوم سال اتفاق خواهد افتاد. این بدان معناست که سیاست های پولی کشورها همچنان باید انبساطی باقی بماند و این سبب تشویق سرمایه گذاران به خرید طلا خواهد شد.»

بازارها در انتظار انتشار صورت مذاکرات نشست ماه گذشته فدرال رزرو هستند تا سرنخ های بیشتری از چشم انداز سیاست آینده این بانک به دست بیاورند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. با توجه به حساسیت‌های این بازی، کادرفنی استقلال در چند روز اخیر به صورت تمام وقت در حال آنالیز دیدارهای اخیر تراکتور بوده است.

به نقل از تسنیم همچنین اعضای تیم استقلال امیدوارند با توجه به واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات‌شان را تا قبل از دیدار با تراکتور دریافت کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900583

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟