Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون السند الوطنی در پارلمان عراق گفت که شهید ابومهدی المهندس شهادتش توسط آمریکایی‌ها را از قبل پیش بینی کرده بود.

به گزارش مشرق، عضو پارلمان عراق گفت که شهید ابومهدی المهندس قبل از شهادتش پیش بینی کرده بود که هدف یک حمله آمریکایی قرار گیرد.

ببینید: نصب تصاویر سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در لبنان

به گزارش خبرگزاری دولتی عراق(واع)، «احمد الاسدی» رئیس فراکسیون «السند الوطنی» در پارلمان عراق شهید ابومهدی المهندس را ترسیم کننده برنامه و خط ملی الحشد الشعبی توصیف کرد و گفت که الحشد الشعبی و گروه‌های مقاومت از ضایعه شهادت المهندس بسیار متاثر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاسدی افزود: ابومهدی قبل از شهادتش پیش‌بینی کرده بود که هدف یک حمله آمریکایی قرار گیرد.

عضو پارلمان عراق با تاکید بر اینکه بر اساس توافق سال ۲۰۰۸ همه نیروهای آمریکایی می‌بایست از عراق عقب نشینی کنند، گفت: عراق سال ۲۰۱۴ هم از ائتلاف بین المللی خواست برای مدت محدودی در عراق مداخله کند.

 وی در عین حال گفت: الحشد الشعبی یک نهاد ملی است و نیاز به یک ساماندهی بزرگ دارد، اما با الحاق آن به وزارت دفاع مخالفیم.

این عضو پارلمان عراق همچنین گفت که در قضیه تحقیقات مربوط به ترور شهیدان سلیمانی و المهندس دو کمیته عراقی و یک کمیته ایرانی وجود دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی مرد میدان ابومهدی المهندس شهادت عراق شهید ابومهدی المهندس پارلمان عراق پیش بینی کرده پارلمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین، سیدمحمود آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی درباره حمایت از مردم غزه و محکومیت اقدام دولت آمریکا نسبت به اساتید معترض گفت: دانشجویانی که به دلیل اعتراض به عملکرد صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های اروپا و امریکا اخراج شده‌اند را پذیرش می‌کنیم.

وی افزود: برای این دانشجویان بورسیه تحصیلی در نظر گرفته‌ایم و هزینه آموزش، خوابگاه و اسکان را به طور کامل تقبل می‌کنیم. رئیس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: همچنین از دانشجویان فلسطینی که در زندگی‌شان دچار مشکل شده‌اند نیز حمایت ویژه می‌کنیم.

کد خبر 848941 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران خبر مهم اسرائیل ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه