Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهیمه برخان گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها مسابقات فرهنگی و هنری با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار شد.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها مسابقات فرهنگی و هنری با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: در بخش هنری، مسابقه نقاشی ویژه کودکان اجرا شد و کودکان مسجدی تصاویری از حاج قاسم را نقاشی کرده و عکس این تصاویر را از طریق گروه مجازی کانون برای ما رسال کردند.



وی بیان کرد: همچنین در بخش فرهنگی، مسابقه مجازی دلنوشته ویژه گروه سنی نوجوانان برگزار شده و به بهترین دلنوشته نیز جایزه ای اهدا شد.



برخان ابراز کرد: هدف از برگزاری این مسابقات فرهنگی آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت سردار سلیمانی بود.



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج اظهار کرد: برگزاری مراسم یادبود همراه با سخنرانی و بازخوانی وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی یکی دیگر از برنامه های ویژه اولین سالگرد شهادت این سردار شهید بود که با کمک بچه های مسجدی کانون اجرا شد.



وی یادآور شد: در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید سلیمانی و یاران با وفایش، فاطمیه و محله با نصب بنر، پارچه نوشته و تصاویری از این شهید گرانقدر و دیگر شهدای مقاومت مزین شد.



برخان ادامه داد: طرح ختم قرآن کریم و ختم صلوات یکی دیگر از برنامه هایی بود که در این روز اجرا شده و ثواب تلاوت آیات نور و صلوات به روح مطهر شهید سلیمانی و شهدای مقاومت هدیه شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج عنوان کرد: علاوه بر این با تاسی از سیره و مکتب حاج قاسم در دستگیری از محرومین، طرح اطعام نیازمندان اجرا شده و در همین راستا بیش از ۳۰۰ پرس غذای نذری در بین خانوارهای نیازمند و محروم توزیع شد.



وی در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های اولین سالگرد شهادت سردار دلها با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره و ترویج مکتب حاج قاسم اجرا شدند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج مکتب حاج قاسم شهید حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی اولین سالگرد شهادت سردار دلها مسابقات فرهنگی برگزار شد حاج قاسم اجرا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران درباره روند برگزاری این آوردگاه فرهنگی اظهارکرد: جشنواره امام رضا(ع) بسیار مایه خوشبختی ماست. امسال دوستان، ابتکار چله رضوی را از اول ماه شوال تا ۱۱ ذی‌القعده گذاشتند که تولد امام رضا(ع) است.

اسماعیلی ادامه داد: به دوستان پیشنهاد دادم در سفر ترکمنستان از مرو هم حضور داشته باشند. در آنجا هم خیلی ابراز علاقه کردند که‌ در این بحث بین مشهد و مرو تعاملات بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: جشنواره فیلم رضوان که اولین جشنواره فیلم‌های دینی است به برکت جشنواره امام رضا (ع) امسال برگزار می‌شود و اتفاق‌های بسیار خوب دیگر نیز می‌افتد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در گرگان یک اجتماع چند هزار نفری با هم سرود می‌خواندند.

وی افزود: جشنواره، به روستاها و عشایر رفته است. این اتفاق مبارک و مایه عزت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور به‌ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دینی خواهد بود که خود بارگاه نورانی علی ابن موسی الرضا(ع) یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های هنری کشور است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900341

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت