Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@07:42:43 GMT

بورس امروز دوشنبه ۱۵ دی ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۱۳۵۰

بورس امروز دوشنبه ۱۵ دی ۹۹

شاخص کل بورس روز یکشنبه مورخه ۱۴ دی ۱۳۹۹ در نهایت با افزایش ۱۳۲۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۵۵ هزار و ۴۷۲ واحدی آرام گرفت. امروز دوشنبه مورخه ۱۵ دی ۱۳۹۹ با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه‌ای سعادت آباد با ما همراه باشید.

به گزارش بورس تابناک، امروز مورخه ۱۵ دی ماه سال جاری در پیش گشایش بازار از ۵۷۵ نماد حدود ۱۳۱ نماد (۲۳ درصد) با صف خرید و حدود ۱۶ نماد (۳ درصد) نیز با صف فروش رو به رو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چند خبر در 24 ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم

-همتی رئیس‌کل بانک مرکزی: رسمیت دادن به نرخ تسعیر ۱۷۵۰۰ تومان را با توجه به توفیقات اخیر در صدور نفت و و خنثی کردن تحریم‌ها به صلاح اقتصاد نمی‌دانم.

-قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با کاهش ۱۷۶ ریالی به دلار ۲۵۵۶۴۲ ریالی اعلام شد.

-رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه۱۴۰۰ درآمدهای حاصل از صادرات "موادخام" چند صنعت بورسی از جمله شرکتهای معدنی، فلزی ، غیرفلزی، نفت، گاز و پتروشیمی را مشمول مالیات اعلام کرد.

 

این خبر در ساعات بازار در حال تکمیل می باشد...

منبع: تابناک

کلیدواژه: ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی واکسن ایرانی کرونا مصباح یزدی آلودگی هوا مازوت بورس بازار سرمایه شاخص کل بورس صف فروش صف خرید ارزش معاملات حجم معاملات ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی واکسن ایرانی کرونا مصباح یزدی آلودگی هوا مازوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با افت ۵۱۸۵.۹۲ واحدی به ۲,۲۵۹,۷۳۱.۳۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۹۲.۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۳۸۵ میلیارد سهم بود که طی ۳۰۴,۹۵۵ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۷,۴۸۵.۶۸۵ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۰۵۳,۱۴۴.۴۶۶ میلیارد ریال شد.

شاخص کل فرا بورس ایران هم امروز با ۷ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد ایستاد. معامله گران در فرا بورس حدود ۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۵۰ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای آریا، توسن و غصینو بیشترین اثر مثبت و نمادهای مادیرا، وهور، سپیدار و بپاس بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرا بورس داشتند.

کد خبر 6097161 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار