Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخوت گفت: به همت کانون امام حسن‌مجتبی(ع) روستای بائن، مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز مسجد برگزار شد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با هدف معرفی مرام و منش شهید سلیمانی از لحاظ اجتماعی، مسئولیتی، مدیریتی و ولایت‌پذیری از اهداف و برنامه‌های کانون‌های مساجد جنوب فارس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: در همین راستا، کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن‌مجتبی(ع) روستای بائن اقدام به برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمانش با حضور مردم و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز مسجد کرده است.

 

وی با بیان اینکه مدیریت این برنامه به عهده مهرداد سلامی مدیر کانون امام حسن‌مجتبی(ع) بائن بوده است، افزود: حاج‌آقا صحرایی به‌عنوان سخنران مراسم و کربلایی مصلحی‌زاده ضمن قرائت زیارت عاشورا به مداحی پرداخت.

 

اخوت با اشاره به اینکه یک سال از شهادت سردار سلیمانی گذشته اما باورش برای همه سخت است، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی قلب مردم ایران است و به همه تعلق دارد و عشق و ارادت به این شهید عزیز در همه‌جا به چشم می‌خورد.

پایان پیام/715

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالگرد شهادت سردار سلیمانی کانون های مساجد جنوب فارس کانون های فرهنگی هنری مساجد امام حسن مجتبی ع سالگرد شهادت شهادت سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می‌شود امام جماعت این مسجد به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص واکنشی نشان نداده‌اند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند