Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:06:34 GMT

ثبت ۱۳۵۹ ولادت در ۸ ماهه امسال در ورامین

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۱۷۴۸

ثبت ۱۳۵۹ ولادت در ۸ ماهه امسال در ورامین

ایسنا/تهران رییس ثبت احوال شهرستان ورامین گفت: ثبت ۱۳۵۹ ولادت در هشت ماهه اول سال ۱۳۹۹ انجام شده است.

صفاری صبح دوشنبه ۱۵ دی ماه در دیدار با امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: ثبت احوال در سال ۱۳۰۴ در ورامین راه اندازی شده است که اولین شناسنامه با شماره شناسنامه یک برای یک سید در ورامین صادر شده است.

وی ادامه داد: ۱۳۵۹ولادت در هشت ماهه سال ۱۳۹۹ در ورامین ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ثبت احوال شهرستان ورامین گفت: در هشت ماهه سال جاری ۸۶۳ فوت، ثبت شده است که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۱۲۳۹ ازدواج در هشت ماهه سال جاری در ورامین ثبت شده است.

صفای خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۴۱ هزار نفر به ثبت احوال برای دریافت کارت ملی مراجعه کرده اند که بیش از ۹۸ هزار نفر کارت ملی هوشمند را دریافت کرده اند که با توجه به تحریم ها، صدور کارت هوشمند ملی با مشکل مواجه شد که خوشبختانه امروز در کشور، این فرایند بومی سازی شده است.

رییس ثبت احوال شهرستان ورامین  افزود: پرکاربردترین اسامی میان پسران ورامینی، امیرعلی، محمد، علی، حسین و امیرحسین و میان دختران، فاطمه، زهرا، زینب، حلما و آوا است.

وی یادآور شد: برخی تصور می کنند وظیفه ثبت احوال فقط صدور شناسنامه و کارت ملی است اما ثبت احوال با ۲۸۴ دستگاه همکاری دارد و ما در ۱۰۶ فصل، خدمات ارایه می کنیم و حجم کار در ثبت احوال بسیار بالا می باشد.

حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت ورامین نیز در این دیدار اظهار کرد: ثبت احوال از جمله نهادهای حساس است که با همه مجموعه ها تعامل دارد و ظرفیت نهاد نماز جمعه آمادگی دارد تا برای استفاده مجموعه ثبت احوال همکاری لازم را انجام دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ثبت احوال هشت ماهه ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد

ایسنا/تهران رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از آغاز به کار طرح ملی مسکن در این منطقه خبر داد.

علیرضا خالق دوست رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره نهضت ملی مسکن گفت: پروژه طرح ملی نهضت مسکن در سه شهرستان قرچک، ورامین و پیشوا شروع شده است.

وی افزود: زمین ها در شهرستان پیشوا در ۴ قطعه است که پیمانکار در این زمینه مشخص و دستور نقشه و اخذ پروانه ساختمانی در حال پیگیری است.

این مسئول ادامه داد: زمین‌ها در شهرستان پیشوا در شهرک آژینه و نقش جهان برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از برنامه‌های اجرایی در فازهای مختلف این طرح خبر داد و گفت: فاز اول ۱۴۵ واحد است و فازهای بعدی در ۳۵۰ واحد در طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی قرار دارد.

خالق دوست ادامه داد: در شهرستان قرچک پروژه ۳۳۶ واحدی آرشام در پشت ورزشگاه ملااقایی کلید خورده و در حال انجام است.

این مسئول همچنین در رابطه با تامین زمین در شهرستان ورامین بیان کرد: عمده مشکل ما در شهرستان ورامین بحث تامین زمین است زیرا بیشتر این زمین‌ها، درجه یک و دو کشاورزی هستند.

وی ادامه داد: متقاضیان زمین در ورامین به نزدیک‌ترین شهر در پیشوا یا ورامین منتقل می‌شوند.

خالق دوست خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم زمین‌هایی را تملک کنیم، بقیه متقاضیان نیز می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

وی افزود: ۹۰۱ خانوار تشکیل پرونده داده‌اند و تعداد ۴۵۱ قطعه مشخص شده که پس از مراحل اداری، ۲۰۰ نفر زمین را تحویل گرفتند و بقیه متقاضیان در حال طی کردن مراحل انعقاد قرارداد برای واگذاری هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران در پایان یادآور شد: سند مالکیت ۱۰۳۹ هکتار اراضی دولتی در پیشوا که ارزشی بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان دارد، بعد از فرآیند ۱۰ ساله دادگاهی و حقوقی اخذ شد و همچنین سند مالکیت ورزشگاه و مجتمع اداری هلال احمر قلعه سین از دیگر کارهای تملیکی بود که سند این اراضی نیز به دولت منتقل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار