Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@23:54:34 GMT

خلبانان هرگز از خون پاک حاج قاسم نخواهند گذشت

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۱۹۹۴

خلبانان هرگز از خون پاک حاج قاسم نخواهند گذشت

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این نیرو آماده پاسخ به هر تهدیدات و گستاخی دشمنان است، گفت: خلبانان این نیروی خَدوم قول داده‌اند که مسیر حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، با اشاره به تحولات منطقه، گفت: خلبانان شجاع و مقتدر نیروی هوایی ارتش جمهوریث اسلامی ایران با توجه به سَرکشی‌ها و ارزیابی‌های بعمل آمده، آماده پاسخ به هر تهدید و گستاخی دشمن را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: افشای رمزآلود عملیّات ترور حاج قاسم

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اُنس و مُراوده‌ای خاص داشت، اظهار کرد: خلبانان این نیروی خَدوم قول داده‌اند که مسیر حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند و هرگز از خون پاک این شهید بزرگ نخواهند گذشت.

امیر سرتیپ خلبان « مهدی هادیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی اخیراً اعلام کرد با در اختیار داشتن طیف مختلف سلاح‌های دورایستا متوسط هواپیماهای ما قادر هستند از فاصله به مسافت صدها کیلومتری هدف خود را به صورت نقطه‌زن منهدم کنند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی عزیز نصیرزاده ارتش شهید ستاری نیروی هوایی دشمن خلیج فارس امیر سرتیپ خلبان سردار حاج قاسم سلیمانی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی

تعداد بازدید : 338 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1485 اگرچه در حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، نیروی عمل کننده نیروی هوافضای سپاه بود اما شواهد نشان می‌دهد طرح‌های نظامی وجود دارد که در صورت درگیری وسیع، ارتش ایران نیز دست به اقدام موثر بزند. بر اساس گزارشی که مدت‌ها شبکه التغییر در تحلیل رزمایش ارتش پخش کرده بود و دیده نشده، ارتش ایران برای هدف قرار دادن بندر ایلات به عنوان اقدام مقابله‌ای تمریت کمرده است. گزارش تحلیلی این شبکه تلویزیون اردنی عراقی را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • ایتالیا: نیرو‌های ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات