Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:37:50 GMT

روشنایی ورودی دهدشت تامین می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۲۰۰۴

روشنایی ورودی دهدشت تامین می‌شود

احسان تابش نژاد در گفتگو با خبرگزاری فارس در کهگیلویه اظهار داشت:بخش مهمی از مبلمان شهری ایجاد امکانات لازم برای روشنایی معابر است.

شهردار دهدشت گفت: شهرداری با هدف تامین نور مناسب و نورپردازی شهری به تهیه و نصب پایه چراغ‌ها در ورودی سوق اقدام کرده است.

وی افزود: نصب ۳۰ پایه چراغ روشنایی بلوار به طول تقریبی یک کلیومتر در شب باعث دید مناسب و زیبایی این ورودی می‌شود که یکی از مطالبات شهروندان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول بیان داشت در پی جذب اعتبار جهت چراغ های روشنایی هستیم که تا ظرف یک ماه آینده کاملاً به بهره برداری می رسد.

شهردار دهدشت از همکاری فرماندار و رئیس توزیع نیروی برق شهرستان برای همکاری‌های لازم جهت تامین روشنایی ورودی شهر قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری دهدشت فارس دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: روشنایی بوستان ولایت در ورودی شهر با هزینه ۲۵ میلیارد تومان تا پایان اردیبهشت تکمیل خواهد شد.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم به معضل بافت فرسوده در منطقه سه شهرداری قم اشاره و اظهار کرد: تقریباً ۱۵ درصد از مساحت منطقه را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد که برای توسعه آن پروانه را به‌صورت رایگان صادر می‌کنیم که به دلیل شبکه معابر فرسوده منطقه استقبال خوبی از طرف مردم نشده است.

وی افزود: بخش دیگری از این منطقه کاربری صنعتی دارد که در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۵۰ مورد پروانه صادر شده که در سال ۱۴۰۲ این عدد به ۴۰۰ پروانه رسیده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به تکمیل و بهسازی شهربازی فدک، خاطرنشان کرد: این شهربازی نوستالژی بعد از سال‌ها مذاکره و پیگیری امسال به شهرداری واگذار شد و با حمایت‌های سازمان سیما و منظر و آقای جوادیان بهسازی آن در دستور کار قرارگرفته و مراحل پایانی آن در حال انجام است و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

روحانی وزیری اقدامات انجام شده در بوستان ولایت را مطرح و تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ حدود ۲۵ میلیارد تومان برای روشنایی این بوستان هزینه شد که تا اردیبهشت سال جاری به اتمام خواهد رسید، همچنین مشکلات ورودی این بوستان نیز حل‌شده و بخش زمین‌های بازی آن نیز در حال تکمیل شدن است.

وی ادامه داد: برنامه منطقه برای سال ۱۴۰۳ این است که به پروژه‌های روبنایی بپردازد و زیباسازی و نورپردازی منطقه را بیشتر در دستور کار خود قرار دهد تا بتوانیم ازنظر بصری نیز منطقه را به یک حد قابل قبولی برسانیم.

کد خبر 749119

دیگر خبرها

  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی تبریز
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی