Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:11:07 GMT

تاسیسات برق جاده روستای ابر شاهرود بهینه سازی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۲۲۹۲

تاسیسات برق جاده روستای ابر شاهرود بهینه سازی شد

به گزارش ایرنا، مدیر امور برق بسطام با اعلام این خبر افزود: تعویض ۹۰ عدد مقره و میله مقره گوگردی، جابجایی ۲ اصله پایه برق در مجاورت راه و قـالب بنـدی تیـر فرسوده، روکـش دار کردن ارتبـاطات سیمی یک دسـت کات اوت و یک دستگـاه  جهـت پیشگیـری از اتصالی، از جمله اقـداماتی است که در این طـرح جهـادی- ضربتی به اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحمیدرضا موسوی با بیان اینکه ۶ گروه عملیاتی از بسطام، دامغان، شاهرود و میامی و با به کارگیری ۳۴ تن از نیروهای متخصص این طرح  به انجام رسید، اظهار داشت: در این رزمایش از ۱۲ دستگاه خودروی عملیاتی و سنگین استفاده شد.

وی انجام این رزمایش را در قالب طرح خدمت متعالی خواند و تصریح کرد: افزایش قابلیت اطمینان شبکه، کاهش خاموشی های ناخواسته ناشی از برخورد پرنده با شبکه برق دار، رفـع کانـون خطـر با جـابجـایی پایـه ها، ارتقـای کیفیـت بـرق تحـویلی به مشتـرکان و افـزایش رضـایت مندی مشترکین، از اهداف این برنامه به شمار می رود.

مدیر امور برق بسطام با اشاره به اینکه تمامی اقدامات طی پنج ساعت کاری اجرایی شد، افزود: چنانچه امور یاد شده در حالت عادی انجام می شد، بیش از چهار روز کاری زمان نیاز داشت که این مهم با بسیج نیروی انسانی و تجمیع امکانات، ظرف کوتاه ترین زمان ممکن، انجام شد.

موسوی از اجرای ۲۲۴ طرح برق رسانی با هزینه ۳۹ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال در آبان ماه خبر داد.

شهر بسطام در فاصله ۶ کیلومتری شمال شرقی شاهرود قرار گرفته و مجموعه آثار معماری باقیمانده در مجموعه تاریخی از قرن سوم هجری به بعد است و در کنار آن آرامگاه متعلق به «ابویزید طیفور بی عیسی بن سروشان بسطام» ملقب به «سلطان العارفین » و از عرفای نامی و مشهور ایران در قرن سوم هجری قمری قرار دارد.

برچسب‌ها شاهرود بسطام شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود بسطام شركت توزيع نيروی برق شاهرود بسطام شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد