Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@04:15:52 GMT

جلسه سرنوشت ساز AFC برای مسابقات فوتسال آسیا

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۲۳۰۵

جلسه سرنوشت ساز AFC برای مسابقات فوتسال آسیا

پنجشنبه این هفته جلسه مهم AFC برای مسابقات فوتسال آسیا برگزار می شود

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز پنجشنبه این هفته تکلیف برگزاری یا لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را مشخص می ‌کند.

به گزارش طرفداری، برگزاری یا لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا حالا به یکی از چالش‌ های جدی کنفدراسیون فوتبال آسیا تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC که اخیراً با موفقیت مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را با همکاری کشور قطر برگزار کرد، بعد از چند نوبت تعویق مسابقات فوتسال قهرمانی این قاره هنوز نتوانسته است تصمیم دقیقی بگیرد.

در آخرین بیانیه AFC در این ارتباط تاکید شد کشور کویت میزبان فوتسال جام ملت‌ های آسیا خواهد بود و این رقابت ‌ها فروردین 1400 برگزار می ‌شود. اما با نزدیک شدن به این تاریخ، ابهامات برگزاری بیشتر می ‌شود.

شیوع ویروس کرونا و فراهم نبودن زیرساخت ها و شرایط برای سفر کشورها و میزبانی این رقابت‌ ها باعث شده تا کنفدراسیون فوتبال آسیا در برگزاری مهمترین تورنمنت فوتسالی قاره ناکام بماند. آخرین خبرها حاکی از این است که AFC در حال مطالعه طرح لغو جام ملت ‌ها و تعیین پنج سهمیه جام جهانی از طریق نتایج گذشته و دیگر مسائل فنی کشورهای آسیایی است.

در همین ارتباط سایت pasionfutsal آرژانتین خبر داده است که تکلیف برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا روز پنجشنبه این هفته مشخص می‌ شود.

 

این سایت نوشت:

آنطور که ما متوجه شدیم، روز پنجشنبه هفتم ژانویه یک جلسه مجازی بین کنفدراسیون آسیا و نمایندگان کشورهایی که باید در رقابت ‌های قهرمانی آسیا بازی کنند، برگزار می ‌شود. در این جلسه، تصمیم نهایی ابلاغ می ‌شود. بسیاری حدس می‌ زنند که AFC مسابقات را لغو کرده و بر اساس آخرین عملکرد کشورها، سهمیه ‌های جام جهانی را تعیین می‌ کند.
برخی از روزنامه نگاران آسیایی از لغو قطعی برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا که قرار بود در ماه مارس و اپریل در کویت برگزار شود، خبر داده‌ اند. آنها حتی این احتمال را می‌ دهند که رده بندی پنج کشور آسیایی در تعیین سهمیه جام جهانی 2021 لیتوانی اعمال شود.

اخبار داغ طرفداری:

بیژن حیدری: مصدوم شدم و به کما رفتم؛ در همدان شایعه شد دوغ نخورید، می میرید! سوال محمود فکری از محمد نادری؛ به دربی می رسی؟ تجاوز به زن جوان در اتوبان آزادگان / راننده پژو سوار رحم نداشت + جزییات بیست بازیکن برتر سال 2020 از نگاه طرفداری بهترین گلزنان سال 2020 در تمامی رقابت ها؛ روبرت لواندوفسکی در صدر لیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمانی آسیا فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا

تیم ملی امیدهای بوکس ایران با کسب سه مدال برنز، به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در حالی به میزبانی قزاقستان ادامه دارد که ملی‌پوشان تیم امیدهای ایران، با کسب ۳ مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند. این مسابقات با پیگیری مبارزات بخش جوانان تا هجدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

طبق جدول مسابقات بخش امیدها، امروز(شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبارزات مرحله نیمه‌نهایی رده سنی امیدها برگزار شد.

به این ترتیب محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری در وزن ۸۶ کیلوگرم و رضا خلیل‌زاده در وزن ۹۲+ کیلوگرم، با قبول شکست مقابل حریفان از صعود به فینال بازمانده و با کسب مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

با این اوصاف تیم امیدهای بوکس ایران که با سرمربیگری علیرضا استکی، برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود، با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد. مسابقات قهرمانی آسیای قزاقستان، سومین دوره مسابقات این رده سنی در قاره کهن بود.

پیش از این نیز در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسید و دوشنبه برای کسب مدال طلا مقابل شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان به روی رینگ می‌رود. 

امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ نیز دو بوکسور دیگر تیم جوانان ایران هستند که صاحب مدال برنز شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی