Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده تیپ ۷۱ مردم‌پایه سپاه روح‌الله با بیان اینکه "اقتدار نیروهای مسلح ایران تصور هر تجاوز را از دشمنان گرفته است" از مشارکت تیپ ۷۱ مردم پایه روح‌الله در طرح‌های محرومیت‌زدایی خبر داد. - اخبار استانها -

سردار رضا کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، بااشاره به تلاش این تیپ در کنار قوای مسلح برای حفظ امنیت در کشور اظهار داشت: بخشی از نیروهای ما در جنوب شرق به جهت امنیت پایدار فعالیت داشته و پس از دفاع مقدس بحث آموزش و آمادگی گردان‌ها و یگان‌های رزمی در بخش دفاعی و امنیتی مطرح شد و تیپ مالک اشتر خمین 2 سال در منطقه مهاباد غرب کشور فعالیت داشت، همچنین 2 سال در منطقه شمال غرب، چالدران، ماکو، پل دشت برای ایجاد امنیت پایدار در منطقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: 3 نفر از بهترین نیروهای ما حمید آسنجرانی از فرماندهان گردان تکاور، مهدی جودکی و سید محسن قریشی از گردان قمر بنی‌هاشم در مناطه غرب و شمال غرب برای ایجاد امنیت و پاسداری از مرزهای وطن به شهادت رسیدند و 6 نفر از رزمندگان به درجه جانبازی نائل آمدند.

سردار قربانی: تجربیات دفاع مقدس اندوخته ارزشمند قوای مسلح است اراک| وحدت قوای مسلح به عامل مهم قدرت و اقتدار کشور تبدیل شده است مرکزی| ایران اسلامی با مجاهدت‌های قوای مسلح در اوج اقتدار و امنیت قرار دارد

محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم در کنار ایجاد امنیت

کریمی افزود: در کنار آماده‌سازی یگان به وسیله انواع رزمایش‌ها و مانورها و اردوگاه‌های مختلف و بخشی از دفاع هوایی و دیده‌بان‌های بصری که بر عهده داریم در کنار آن یک یگان مردمی با نام گردان امام حسین(ع) در هر شهرستان به جهت محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: امسال 10 واحد مسکونی و سال 97- 98 تعداد 17 واحد مسکونی از صفر تا صد با کمک یگان‌های تیپ و خیرین برای نیازمندان ساخته و در کل استان مرکزی و شهرستان‌ها 52 واحد مسکونی تعمیر و بازسازی داشته‌ایم.

فرمانده تیپ 71 روح‌الله عنوان کرد: در هر بحرانی با همکاری ارگان‌های مربوط در استان و با تجهیزاتی که در اختیار داریم به خدمت‌ رسانی پرداخته‌ایم مانند سیل خوزستان و پل دختر ابتدای سال 98 نیروهای تیپ یک ماه به انجام فعالیت‌های خدماتی پرداختند و رزمندگان این یگان در هر نقطه با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد نیاز داشته باشند  آماده خدمت رسانی است.

کریمی تصریح کرد: از زمان آغاز شیوع کرونا تقریبا تمام شهرستان های استان 3 مرتبه با تجهیزاتی که در اختیار داریم ضدعفونی کردیم و تحت تدابیر فرمانده سپاه استان در هر بخشی که بتوانیم فعالیت می‌کنیم.

فرمانده تیپ 71 روح‌الله با بیان ظرفیت این تیپ گفت: ظرفیت‌ها و توانایی‌‌های بسیار خوبی در تیپ از زمان دفاع مقدس وجود دارد و پس از دوران دفاع مقدس نیز بر کمیت و کیفیت تجهیزات افزوده شده و  تا مرز شهادت برای اقتدار ایران ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوای مسلح دفاع مقدس روح الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند

برای دومین بار طی سال جاری میلادی، قیمت خودرو در فلسطین اشغالی افزایش پیدا کرد که علت اصلی آن اقدامات نیروهای مسلح یمن اعلام شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه اقتصادی و عبری زبان کاکالیست در گزارشی اعلام کرد، نمایندگی شرکت کیا در اسرائیل برای دومین بار طی پنج ماه اخیر قیمت خودروهای خود را افزایش داد در حالی که شمار دیگری از واردکنندگان نیز همین رویه را در پیش گرفته است.

به نوشته این رسانه عبری زبان، نمایندگی این شرکت اعلام کرد به دلیل محدودیت‌‌هایی که نیروهای مسلح یمن علیه کشتی‌‌هایی که از شرق دور به سوی اسرائیل می‌آیند اعمال کرده‌اندو افزایش قابل توجه هزینه‌های حمل و نقل، قیمت محصولات این شرکت برای دومین بار طی 5 ماه اخیر افزایش پیدا کرده است.

این رسانه در خبر خود که امروز سه شنبه منتشر شد ضمن اشاره به قیمت هر یک از مدل‌های این برند خودرو سازی افزود، براساس ارزیابی موجود در صنعت خودرو، پیش بینی می‌شود طی هفته‌های آتی بقیه وارد کنندگان خودرو هم افزایش قیمت خود را اعلام کنند، تا بتوانند افزایش هزینه باربری را که پس از ممنوعیت عبور کشتی‌ها از خاور دور به اسرائیل توسط حوثی‌ها صورت گرفت، جبران شود.

کالکالیست همچنین خبر داد، یکی دیگر از علل افزایش قیمت خودرو افزایش مالیاتی است که دولت برای جبران کسری خود بر بخش خودرو اعمال کرده است.

گفتنی است اقدامات نیروهای مسلح یمن در حمایت از مردم مظلوم غزه باعث تعطیلی کامل بندر ایلات شده است، این بندر قبل از 7 اکتبر پذیرای نیمی از خودروهای وارداتی به این رژیم بود.

آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستیافشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم‌صهیونیستی بی‌سابقه بوده است
  • کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود