Web Analytics Made Easy - Statcounter

بمانا گفت: با توجه به جداسازی كامل بيماران كوويد۱۹ از ساير بخش ها در بيمارستان «پيمانيه» جهرم و انتقال آنان به ساختمان شيمي درمانی اين بيمارستان؛ عمل شيمي درمانی برای بيماران سرطانی در بخش كوليز بيمارستان «استاد مطهری» انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «قهرمان بمانا»، امروز (دوشنبه 15 دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام عمل های اورژانسی و الكتيو (غير اورژانسي) در بيمارستان «استاد مطهری» جهرم گفت: ماهانه نزديک به ۵۰۰ عمل اورژانسی و الكتيو (غير اورژانسی) در اين بيمارستان انجام مي شود که عمل های اورژانسی شامل زنان و زايمان، چشم و غيره و عمل های الكتيو (غير اورژانسي) شامل  جراحی عمومی، زنان، چشم و زيبايی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه بيشترين عمل هايی كه در بيمارستان ا«ستاد مطهری» جهرم انجام می شود برای بيماری های چشم است، افزود: در بين بيماري های چشم؛ آب مروارديد بيشترين عمل جراحي را دارد.

 

وي افزود: ماهانه به طور ميانگين بين ۱۵۰ تا ۲۰۰ عمل چشم در اين بيمارستان انجام می شود.

 

به گفته بمانا در بيمارستان استاد مطهری، بعد از عمل چشم، بيشترين عمل ها به ترتيب زنان و زايمان و گوش و حلق و بيني است و بخش زنان و بخش داخلی بيشترين ضريب اشغال تخت ها را دارند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به بخش دياليز اين بيمارستان گفت: روزانه حدود ۴۵ تا ۵۰ بيمار در سه شيفت در اين بخش دياليز مي شوند.

 

وي با اشاره به انجام شيمی درمانی در بيمارستان استاد مطهري جهرم گفت: با توجه به جداسازی كامل بيماران كوويد ۱۹ از ساير بخش ها در بيمارستان «پيمانيه» جهرم و انتقال آنان به ساختمان شيمي درماني اين بيمارستان؛ عمل شيمی درمانی برای بيماران سرطانی در بخش كوليز بيمارستان استاد مطهری انجام مي شود.

 

بمانا با اشاره به اینکه بخش كوليز بيمارستان استاد مطهری در شيفت صبح برای بيماران تالاسمی و شيفت عصر برای شيمی درماني بيماران سرطانی است، اظهار کرد: روزانه ۱۲ نفر برای انجام شيمی درمانی از جهرم، ساير بخش ها و شهرستان هاي اطراف به اين مركز مراجعه می كنند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به بستری نوزادان در بخش ان آی سی يو اين بيمارستان گفت: ماهانه ۴۰ تا ۵۰ نوزاد در اين بخش بستري مي شوند؛ اين بخش دارای هفت متخصص اطفال و فوق تخصص غدد درون ريز و نوزادان است.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیمی درمانی جهرم مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی بیمارستان بیمارستان استاد استاد مطهری عمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود

شهردار کمالشهر با اشاره به اهمیت توسعه فضای درمانی در سطح شهر گفت: با توجه به جمعیت موجود یک بیمارستان جدید در این شهر احداث می‌شود.

محمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به اینکه ارتقاd سرانه‌های شهری با توجه به توسعه شهر و افزایش جمعیت به صورت ویژه در دستور کار است، اظهار کرد: در این راستا نقاط ضعف و کمبودهای شهری شناسایی و برنامه‌ریزی در راستای بهبود شرایط صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه از جمله چالش‌های موجود در کمالشهر کمبود سرانه درمانی است، افزود: با گروهی از سرمایه گذاران نشست برگزار شد تا در راستای تأمین زمین و تکمیل تجهیزات یک بیمارستان جدید اقدام کنیم.

شهردار کمالشهر از افزایش سرانه درمانی با احداث یک باب (بیمارستان) دیگر در کمالشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت بخش خصوصی در احداث و بهره‌برداری پروژه‌های مختلف شهرداری همچون جهشی چشمگیر، شهر را به سمت آبادانی و پیشرفت می‌برد.

اسدی با اشاره به لزوم جذب سرمایه‌گذار به عنوان بازوی توانمند آبادانی شهر، اضافه کرد: به دلیل محدودیت بودجه شهرداری، لزوم مشارکت سرمایه‌گذاران بسیار محسوس و قابل اهمیت است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با سرمایه‌گذار بخش خصوصی گفت: این نشست دارای ابعاد مثبت از جمله ثبت سند قطعی ملک ۱۷ هزار متری واقع در ابتدای خرمدشت بود که می‌تواند منتج به احداث و افتتاح پارک بزرگ خرمدشت شود.

شهردار کمالشهر با تاکید بر احداث یک باب بیمارستان در شهر گفت: در نظر است با هدف بهبود و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی در شهر و افزایش سرانه درمان، بیمارستانی با احداث و افتتاح شود.

اسدی در خصوص موقعیت جغرافیایی این واحد بیمارستانی، اضافه کرد: محل این بیمارستان در انتهای پارکینگ بوستان ابتدای خرمدشت و در بلوار پیام است.

کد خبر 750988

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • واکنش علی مطهری به ماجرای خانم دف‌زن در مراسم شهید مطهری/بدون مشورت با من این خانم را با یک آقا جایگزین کردند /خانم‌های معترض از او دلجویی کردند
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • علی مطهری: حاندان مطهری همه به یک گونه فکر می‌کنند
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها