Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمایشگاه‌های طیف سنجی پیشرفته و میکروسکوپ الکترونی عبوری با حضور مدیرکل دفتر پژوهشی و فناوری وزارت علوم و معاون پژوهش وفناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، آزمایشگاه‌های طیف سنجی پیشرفته و میکروسکوپ الکترونی عبوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور دکتر عبدالصادق نیسی مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم، دکتر حسین حسینی تودشکی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر علی نیکبخت مدیر توسعه نوآوری و فناوری دانشگاه و دکتر محسن خواجه زاده رئیس اداره آزمایشگاه‌های تخصصی و خدمات فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح و راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آزمایشگاه طیف سنجی پیشرفته یکی از واحدهای مجموعه آزمایشگاهی شماره یک تحت عنوان «شناسایی مواد و آنالیز عنصری» بوده که مشتمل بر تجهیزات آی سی پی، جذب اتمی، کوانتومتری و طیف سنجی نشری بوده و با راه اندازی آن دانشجویان و محققان دانشگاه برای دریافت خدمات شناسایی مواد و آنالیز عنصری، نیازی به مراجعه به آزمایشگاه‌های خارج از دانشگاه ندارند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی عبوری (TEM) یکی از واحدهای مجموعه آزمایشگاهی شماره دو تحت عنوان «آزمایشگاه میکروسکوپی» بوده که مشتمل بر میکروسکوپ الکترونی عبوری و میکروسکوپ الکترونی روبشی است. به زودی با انعقاد قرارداد خرید «میکروسکوپ الکترونی روبشی با گسیل میدانی»، مجموعه آزمایشگاهی میکروسکوپی دانشگاه تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه اميركبير میکروسکوپ الکترونی عبوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر فناوری دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟