Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز مرامی دوشنبه ۱۵ دی‌ماه به خبرنگار ایرنا گفت: این افراد می‌توانند برای برخورداری از خدمات بیمه تکمیلی نیز در موعدهای مقرری که از قبل مشخص خواهد شد، اقدام و نام‌نویسی کنند.

 او با اشاره به اینکه درگاه‌های ارتباطی الکترونیک و مخابراتی برای بیمه هنرمندان اعلام شده است، افزود:  اعضای صندوق اعتباری هنر می‌توانند ضمن برخورداری از حمایت‌های مربوط به بیمه صاحبان حرفه و مشاغل آزاد از کمک ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معادل ۱۰درصد حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار در هر سال، بابت حق بیمه ماهانه خود برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تاکید بر ضوابط و مقررات مشمولین طرح بیمه تامین اجتماعی، اعلام داشت: پس از معرفی از سوی معاونت‌های تخصصی، صندوق اعتباری هنر طبق ضوابط و شرایط خاصی اقدام به بیمه هنرمندان می‌کند.

مرامی با بیان اینکه چنانچه سن متقاضی از ۱۸ سال کمتر و از ۵۰ سال بیشتر باشد، پذیرش درخواست وی وابسته به برخورداری از سابقه پرداخت حق‌ بیمه قبلی، برابر مدت مازاد سنی مقرر خواهد بود، گفت: کسانی که حداقل ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند از اعمال شرط سنی معاف هستند.

او اظهار داشت: متقاضیان و اهالی فرهنگ، ادب و هنر می‌توانند به‌منظور مشاهده مراحل بهره‌مندی متقاضیان از خدمات بیمه تأمین اجتماعی به پایگاه اصلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به آدرس الکترونیکی fars.farhang.gov.ir مراجعه کنند، با مطالعه نشانک بیمه هنرمندان از تمام مراحل و شرایط آگاه شوند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت خط تلفن به شماره ۹۱۰۰۶۰۴۹- ۰۲۱ به‌منظور پاسخگویی به پرسش‌های اعضا درخصوص بیمه درمان تکمیلی نیز راه‌اندازی شده است و اعضای صندوق اعتباری هنر می‌توانند از همین طریق سوالات خود  را با کارشناسان مربوط در میان بگذارند.

برچسب‌ها صندوق اعتباری هنر سازمان تامین اجتماعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هنرمندان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق اعتباری هنر سازمان تامین اجتماعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صندوق اعتباری هنر سازمان تامین اجتماعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هنرمندان فارس اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی صندوق اعتباری هنر بیمه هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد

ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از تشکیل کارگروه رسمی تأمین مسکن خبرنگاران استان و فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حسن کحال‌زاده با اعلام این خبر، گفت: پیرو دستور استاندار اصفهان مبنی بر پیگیری موضوع تأمین مسکن خبرنگاران استان و به دنبال تمهیدات صورت گرفته در اداره کل راه و شهرسازی استان، «کارگروه مسکن خبرنگاران» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی، رئیس اداره رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

او ادامه داد: در این کارگروه ضمن بررسی آیین‌نامه واگذاری مسکن و چارچوب‌های مرتبط با خبرنگاران متقاضی منطبق با تفاهم‌نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت راه و شهرسازی، مقرر شد در هفته‌های پیش رو فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی مسکن از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انتشار و در دسترس عموم خبرنگاران استان قرار گیرد.

کحال‌زاده با اشاره به ارائه لیست قبلی خبرنگاران متقاضی توسط یکی از تشکل‌های رسانه‌ای و عدم انطباق این لیست با تفاهم‌نامه یاد شده و نیز عدم هماهنگی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: در این نشست تأکید شد فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی مسکن به‌صورت شفاف در دسترس همه خبرنگاران فعال استان قرار گیرد و با برنامه‌ریزی مناسب لیست نهایی در اسرع وقت جمع‌بندی و به وزارت راه و شهرسازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با آیین‌نامه‌های موجود تلاش و اهتمام مدیریت استان، اداره کل راه و شهرسازی و جدیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر مبنای تأمین مسکن خبرنگاران است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • آغاز تولید مستند پنجاه بدر در قزوین
  • کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد
  • اجرای طرح "پذیرنده‌شو" این بانک آغاز شد/ اعطای تسهیلات 35 میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری
  • راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی ـ هنری هنرمندان
  • تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی بانک رفاه به دارندگان کارتخوان
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است