Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@22:00:48 GMT

تبلیغات حمله آمریکا به ایران، جنگ روانی است

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۲۷۲۷

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: تبلیغات رسانه‌های بیگانه و فارسی‌زبان خارجی درباره حمله آمریکا به ایران یک جنگ روانی است که می‌خواهد مردم را نگران کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سیدمحمد مرندی کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه هیچ کشوری برای حمله به کشور دیگر از قبل اعلام نمی‌کند، اظهار کرد: رسانه‌های فارسی‌زبان دولت‌های خارجی یا رسانه‌هایی که از کشور‌های خارجی پول می‌گیرند تا این حرف‌ها را بزنند هدفشان تبلیغات و جنگ روانی است و می‌خواهند مردم را نگران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این اقدام رسانه‌های بیگانه را از اهداف همیشگی آن‌ها توصیف کرد و افزود: اینکه دو هواپیما پرواز کنند و بروند، تهدید محسوب نمی‌شود. اگر دولتی بخواهد حمله کند، نمی‌آید اول هواپیما یا کشتی هایش را از منطقه بیرون کند، بنابراین بعید است که اتفاقی بیفتد.

این کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: اگر آمریکایی‌ها واقعاً بخواهند با ایران دربیفتند، باید صد‌ها هزار سرباز بیاورند و ده‌ها کشتی، ناو هواپیمابر و هواپیما به منطقه اعزام و پایگاه هایشان را تجهیز کنند. 

مرندی با بیان اینکه آمریکا اکنون با بحران اقتصادی و شکاف عمیق در داخل مواجه است، گفت: اگر ترامپ بخواهد به ایران حمله کند، نصف مردم آمریکا قیام می‌کنند و می‌گویند این اقدامات برای این است که ریاست جمهوری را واگذار نکند، بنابراین نه در داخل آمریکا اجماع کافی در این مورد وجود دارد و نه نیرو‌های آمریکایی در منطقه آمادگی چنین حمله‌ای را دارند.

مرندی افزود: نباید حرکات نیرو‌های آمریکایی‌ را در منطقه جدی گرفت، اما از آنجا که ترامپ آدم بی عقلی است باید نیرو‌های مسلح ما آماده باشند.

وی گفت: در صورت هر گونه حمله، کشور‌های منطقه‌ که آمریکا در آن‌ها پایگاه دارد به شدت آسیب پذیرند و ضربه متقابل بدتر خواهد بود بنابراین نباید درباره این شرایط کوچک‌ترین دغدغه‌ای داشت.

برچسب ها: سید محمد مرندی ، حمله آمریکا به ایران ، جنگ روانی ، ترامپ دیوانه ، نیروهای مسلح ، حمله نظامی به ایران ، ناو هواپیمابر ، پایگاههای آمریکا در منطقه ، خاورمیانه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حمله آمریکا به ایران جنگ روانی ترامپ دیوانه نیروهای مسلح حمله نظامی به ایران ناو هواپیمابر پایگاههای آمریکا در منطقه خاورمیانه جنگ روانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: همکاری ایران و آژانس تحت تاثیر آمریکا قرار نگیرد

آفتاب‌‌نیوز :

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که بنا به دعوت رئیس سازمان انرژی اتمی و به منظور شرکت در سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای به ایران سفر کرده است، عصر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار خطاب به گروسی گفت: سفر شما به ایران در زمانی درست بویژه با توجه به شرایط پیچیده و حساس منطقه انجام شده است.

وزیر امور خارجه بر اهمیت جایگاه و نقش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد و افزود: اتخاذ مواضع بی‌طرفانه و حرفه‌ای جنابعالی به عنوان مدیرکل آژانس علاوه بر کمک موثر در همکاری‌های ایران و آژانس، در بازگشت امنیت و ثبات پایدار در منطقه نیز تاثیرگذارست.

امیرعبداللهیان ضمن تشریح ابعاد عملیات مقتدرانه نیرو‌های مسلح ایران علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تاکید کرد: به دلیل بی عملی شورای امنیت سازمان ملل، گزینه‌ای جز دفاع مشروع براساس حقوق بین‌الملل در مقابل جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم متجاوز باقی نماند.

رئیس دستگاه دیپلماسی برخی تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر به کارگیری بمب اتمی را تهدیدی آشکار برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی خواند و وظیفه بسیار مهم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در قبال اینگونه اظهارات خطرناک توسط مقامات رژیمی دارای زرادخانه تسلیحات اتمی را مورد تاکید ویژه قرار داد.

* امیدوارم توافقات خوبی در راستای تقویت همکاری طرفین انجام شود

وزیر امور خارجه با اشاره به سوابق بدعهدی آمریکا در توافقات گذشته در مورد برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران، تأکید کرد: نباید همکاری ایران و آژانس تحت تاثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار داشته باشد. 

وی افزود: این همکاری می‌بایست در مسیر درست خود ادامه یابد و در عین حال باید احساس کنیم که در قبال این همکاری، گشایش ایجاد می‌شود. 

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفرش به تهران و حضورش در کنفرانس هسته‌ای اصفهان، نقش و موضع ایران در برقراری ثبات و امنیت پایدار در منطقه را حائز اهمیت خواند و رویکرد ایران در به رسمیت شناختن و تقویت همکاری اطمینان بخش با آژانس را در همین راستا ارزیابی کرد. 

گروسی تاکید کرد: تقویت روند همکاری بین ایران و آژانس موجب ناکامی طرف‌هایی خواهد شد که با هر توجیه و بهانه‌ای به دنبال تشدید درگیری، تنش و تقابل در منطقه هستند. 

وی با اشاره به سفر موفقیت آمیز قبلی خود به تهران و حصول توافق با ایران، ابراز امیدواری کرد در این سفر نیز توافقات خوبی در راستای تقویت همکاری طرفین صورت پذیرد و در این راستا بر اهمیت مشورت و رایزنی بین ایران و آژانس برای دستیابی به تفاهم به منظور حل و فصل موضوعات تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است
  • امیرعبداللهیان: همکاری ایران و آژانس تحت تاثیر آمریکا قرار نگیرد
  • جزئیات دو شبیه سازی آمریکا برای حمله به ایران
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • پیش بینی ۲۷ سال پیش برژینسکی درمورد ایران که درست از آب درآمد
  • سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • مرور یک تجاوز شیمیایی