Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@00:12:57 GMT

واکنش عیسی آل کثیر به خبر تعلیق محرومیتش

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۲۷۳۲

واکنش عیسی آل کثیر به خبر تعلیق محرومیتش

عیسی آل‌کثیر این روز‌ها خیلی سرسخت تمرین می‌کند. تمرین انفرادی و تمرین زیر نظر مربی بدنساز عیسی را در بهترین فرم ممکن قرار داده، بازیکنی که برای بازگشت به میدان و بخشیده شدن محرومیتش لحظه‌شماری می‌کند. عیسی در مصاحبه‌ای اختصاصی از آخرین شرایط خودش و تیمش گفت و البته حمایت کامل خود را هم به گونه‌ای از تیم پرسپولیس اعلام داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوران محرومیت خود را چگونه سپری می‌کنی؟

هم تمرین اختصاصی انجام می‌دهم و هم زیر نظر مربی بدنسازی که گرفتم تمرین می‌کنم. شرایطم خیلی خوب است و برای بخشیده شدن و حضور در مستطیل سبز و بازی برای تیم و هواداران محبوبم لحظه‌شماری می‌کنم.

گویا دادگاه عالی هم از AFC خواسته در مورد بخشش تو لایحه و بازنگری دیگری داشته باشد که این امر مسئولان باشگاه‌تان را به بازگشت تو و بخشیده شدنت خیلی امیدوار ساخته؟

بله من هم این اخبار خوب را شنیده‌ام. ان‌شاءالله که این محرومیت هم بخشیده می‌شود تا من بتوانم باز هم در خدمت پرسپولیس باشم و به بهترین شکل ممکن در لیگ و باقی مسابقات دینم را به تیمم ادا کنم.

اما تیمت پرسپولیس در چند بازی اخیرش خوب نتیجه نگرفته و با مساوی‌های زیاد به نظر با قدرت سال‌های گذشته‌اش تا حدودی فاصله دارد؟

من فکر می‌کنم هنوز اول فصل است و در ابتدای لیگ نباید تیمی به بزرگی پرسپولیس را قضاوت کرد و تیمی که پوکر زده را نباید با چند نتیجه قضاوت کرد. این قضاوت درستی نیست، چون در فوتبال نتیجه تساوی برای هر تیمی به وجود می‌آید و بزرگترین تیم‌های دنیا هم نمی‌توانند در همه بازی‌های‌شان فقط پیروزی کسب کنند.

اما بازی بعدی تیم‌تان هم با تیم مطرح سپاهان، یکی از مدعیان قهرمانی است؟!

بازیکنان ما برای پیروزی مقابل سپاهان انگیزه خیلی زیادی دارند و من شک ندارم که آن‌ها فقط به نیت بردن و شکست این تیم به مصاف سپاهان خواهند رفت و اطمینان دارم با انگیزه‌ای که بازیکنان ما دارند سپاهان را شکست داده و با یک برد بزرگ شرایط را باز هم ارتقا خواهند داد.

یعنی پرسپولیس در بازی‌های بعدی‌اش ورق را برمی‌گرداند؟

شک نداشته باشید که تیم ما در بازی‌های بعدی بهترین نتایج را گرفته و جایگاهش را در جدول ارتقا خواهد داد.

فکر نمی‌کنی این فصل کمبود بازیکن دارید؟

من معتقدم پرسپولیس بهترین کادر فنی و بهترین بازیکنان ایران را در اختیار دارد و فراموش نکنید با همین بازیکنان در فینال آسیا هم بازی کردیم و فقط روی دو اتفاق باختیم.

و دربی...

اجازه بدهید فعلاً تیم ما بازی با سپاهان را انجام بدهد، چون تمرکز بچه‌های ما فعلاً فقط روی این بازی معطوف است.

 

 

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عیسی آل کثیر عیسی آل کثیر فوتبال تعلیق محرومیت محرومیت آل کثیر پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید

به گزارش "ورزش‌سه"، فرصت‌سوزی‌های پیاپی سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا طی سه ماه اخیر سبب شد تا قهرمانی در آسیا با وجود نمایش‌های تحسین‌برانگیزی که تیم مورایس مقابل الهلال داشت، از بین برود. از سوی دیگر در همین دوره پنج شکست پیاپی هم در لیگ برتر از راه رسید تا وقتی سپاهان در شروع سال جدید در آبادان شکست خورد، تا حد زیادی امید به قهرمانی این تیم در لیگ برتر هم بر باد رفته باشد.

در جام حذفی اما شرایط متفاوت است. سپاهان در همان روزهای پر فراز و نشیب هم توانست در اولین بازی جام حذفی که دیدار معوقه برابر شمس آذر بود عملکرد قابل قبولی داشته باشد و با سه گل این تیم را در ورزشگاه خانگی بدرقه کرد.

حالا و پس از چند هفته دومین دیدار مرحله حذفی از راه رسیده است؛ جایی که قرعه با سپاهان مهربان بود و آنها اگرچه باید خارج از خانه بازی کنند، اما به مصاف یک تیم دسته اولی می‌روند که طی سال‌های اخیر شرایط خوبی از نظر مالی نداشته و امسال هم با سیاوش اکبرپور احوال بغرنجی دارد و در نیمه دوم جدول رده بندی جای گرفته است.

با این حال بازی در اهواز هیچ وقت برای مدعیان فوتبال ایران از استقلال و پرسپولیس گرفته تا سپاهان آسان نبوده و مورایس در آخرین تمرین به مرور کارهای تاکتیکی پرداخت و بازیکنان هم تمرین پرفشاری را پشت سر گذاشتند تا آماده یک مسابقه سخت و طاقت‌فرسا در اهواز شوند که طبق آخرین اخبار قرار است در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

سپاهان پس از فرصت سوزی در لیگ برتر و آسیا حالا با تمام توان به جام حذفی پا می‌گذارد و مورایس بتواند هواداران ناراحت تیمش را با قهرمانی در این جام خوشحال کند.

دیگر خبرها

  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • پرسپولیس حذف شد
  • گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • گل دوم و زیبای پرسپولیس به آلومینیوم اراک توسط عیسی آل‌کثیر | ببینید
  • گل دیدنی عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 0-2 پرسپولیس)
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید