Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تحریم های بانکی علیه ایران یقه مارک ویلموتس را هم گرفته است. سال گذشته فدراسیون فوتبال مبلغ دو میلیون یورو به حساب این مربی در بانک زراعت ترکیه واریز کرد ولی حالا مشخص شد او از کل این پول تنها توانسته 175 هزار یورو برداشت کند. این خبر را فغان پور مسئول امور حقوقی و قراردادهای فدراسیون تاکید می کند و می گوید: «: ما برای گرفتن مطالبات از فیفا به وزارت ورزش نامه زدیم، آن وزارتخانه هم به وزارت تعاون نامه نوشت تا از این طریق از شستا برای پرداخت مطالبات ویلموتس ۲ میلیون یورو قرض بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه آقای جهانگیری معاون رئیس جمهور دخالت کردند این مقررات ایجاد شد که ما پول را به حساب ویلموتس در ترکیه واریز کنیم. البته مردم بدانند هنوز ویلموتس به خاطر همان تحریم‌ها این پول را دریافت نکرده است. فقط ۱۷۵ هزار یورو از این حساب برداشت شده و بقیه پول در حساب باقی مانده است.»

252 252

کد خبر 1472767

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال دختران ایران، آخرین دیدار خود در تورنمنت جوانان کافا را برابر قرقیزستان برگزار کرد و به تساوی یک بر یک دست یافت و در نهایت با سه پیروزی و یک تساوی به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت. در این دیدار، پرنیا رحمانی در دقیقه ۶۶ برای ایران گلزنی کرد.

تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پیش از این برابر تیم‌های تاجیکستان با حساب پنج بر صفر، ازبکستان با حساب چهار بر دو و مقابل ترکمنستان با حساب هفت بر صفر به برتری دست یافته بودند و پس از تساوی مقابل قرقیزستان، با ۱۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسیدند.

رقابت‌های زیر ۱۸ سال فوتبال دختران کافا ۲۰۲۴ با حضور تیم‌های ترکمنستان، تاجیکستان، ایران، ازبکستان و قرقیزستان، طی روز‌های دوم تا نهم اردیبهشت به میزبانی تاجیکستان و در شهر دوشنبه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا