Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین–هانا پاکمند؛ در ساعت ۱۰ و ۱۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۷۳۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۹۹۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۷۳۵میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف خرید  «چخزر»، «سمگا» و «کوثر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت صنایع چوبی خزر کاسپین حدود ۲۱۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «خودکفا»، «گشان» و «انرژی ۱»در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۱۰میلیارد تومان (۳۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۷۰۰میلیارد تومان (۷۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸۲نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۹نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شرکت صنایع چوبی خزر کاسپین (چخزر) به ۲۹.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات چوبی» پر اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۲۱۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بیمه و صندوق بازنشستگی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۷۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» با تقاضای فروش حدود ۲۰۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۲درصد از سه هزار و ۷۲۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۵۱۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۸درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۹هزار و ۲۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!

 

پربیننده ترین پذیره‌نویسی «صندوق سرمایه‌گذاری گروه زعفران سحرخیز»؛ فرصتی برای یک سرمایه‌گذاری مطمئن سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش بورس امروز/ تعادل به معاملات باز می‌گردد ارزش سهام عدالت من (۱۳ دی ماه) دوباره به نام مستضعفان، به کام سوداگران/ وزارت صمت برای افزایش اختیارات در تنظیم بازار تلاش می‌کند اگر سهام فولاد مبارکه دارید کلیک کنید/ «فولاد» همچنان در مدار نزول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس فرابورس صف خرید بورس امروز وضعیت بورس امروز صف فروش تحلیل بورس امروز بورس فردا صفوف صف های خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد

رضا تنگستانی مکان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال خرید گندم مازاد کشاورزان در ۱۳ مرکز خرید استان بوشهر صورت می‌گیرد که شامل ۲ مرکز دولتی انبار چغادک و سیلوی برازجان، ۳ مرکز کمیسیون کارخانجات آرد در دشتی، دشتستان و هشت مرکز مباشر تعاون روستایی است.

وی با اشاره به حضور ۳۲۰ دستگاه کمباین در استان بوشهر برای برداشت محصول گندم آبی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۲۸ هزار و ۴۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر نرخ خرید تضمینی گندم معمولی را هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم گندم دوروم نیز ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

تنگستانی از پیش‌بینی برداشت حدود ۴۰ هزار تن گندم در این استان خبر داد و بیان کرد :۱۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بوشهر تحت پوشش گندم آبی قرار گرفت.

کد خبر 6095565

دیگر خبرها

  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی