Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@02:24:21 GMT

گوشی جدید سری گلکسی M هفته آینده معرفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۲۹۱۲

گوشی جدید سری گلکسی M هفته آینده معرفی می‌شود

شرکت سامسونگ قصد دارد هفته آینده گوشی هوشمند جدید از سری گلکسی M را در هند معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود شرکت سامسونگ در تاریخ ۱۴ ژانویه از گوشی گلکسی S21 خود رونمایی کند، اما این شرکت بشتر در تلاش است یک گوشی هوشمند از سری گلکسی M را در هند معرفی کند. به نظر می‌رسد گوشی جدید که دارای یک صفحه نمایش بزرگ است، هفته آینده رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون تنها یک پوستر تبلیغاتی از این محصول منتشر شده است.

با توجه به پوستر منتشر شده، یک ناچ قطره‌ای در بالای صفحه نمایش برای میزبانی از دوربین سلفی گوشی سری گلکسی M تعبیه شده است. علاوه بر این دکمه پاور و کلیدهای کم و زیاد کردن صدا نیز در قاب سمت راست این گوشی قرار گرفته است. تا کنون اطلاعات دقیق دیگری در مورد گوشی جدید منتشر نشده است.

روی پوستر مورد نظر هشتگ #MAXUP منتشر شده است که ممکن است به مجهز بودن به یک باتری بزرگ اشاره داشته باشد. شایعاتی نیز وجود دارد که نشان می‌دهد این گوشی هوشمند همان گلکسی M12 است که چندی پیش خبر معرفی آن در برخی منابع آمده بود، اما این موضوع بعید به نظر می‌رسد، زیرا رندرهای منتشر شده از گوشی گلکسی M12 نشان می‌دهد حسگر اثر انگشت با کلید پاور ادغام شده است. علاقه مندان دنیای تکنولوژی باید منتظر بمانند تا ویژگی‌های محصول جدید شرکت سامسونگ مشخص شود.

کد خبر 465965

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی علم و فناوری گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی سامسونگ محصولات سامسونگ گوشی جدید سری گلکسی M معرفی گوشی جدید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سری گلکسی M منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد

ایتنا - این هکر در سال 2018 با اتهام هک کردن سیستم اطلاعاتی مرکز و سرقت اطلاعات 33000 بیمار مواجه شد و در سال 2020 مرکز و مشتریان آن مورد "باج‌گیری" قرار گرفتند و اطلاعات محرمانه بیماران به صورت آنلاین منتشر شد.
شرکت فنلاندی Yle گزارش داد هکری که مرکز روان درمانی واستامو در فنلاند را هک کرده و اطلاعات 33 هزار بیمار را برای باج‌گیری از مدیریت این مرکز سرقت کرده بود، به 6 سال زندان محکوم شد.

به گزارش ایتنا، این شرکت افزود: این هکر در سال 2018 با اتهام هک کردن سیستم اطلاعاتی مرکز و سرقت اطلاعات 33000 بیمار مواجه شد و در سال 2020 مرکز و مشتریان آن مورد "باج‌گیری" قرار گرفتند و اطلاعات محرمانه بیماران به صورت آنلاین منتشر شد.

وی گفت: دادگاهی در شهر Uusimaa حکمی را در مورد بزرگترین پرونده جنایی در تاریخ فنلاند از نظر تعداد افراد آسیب دیده صادر کرد.

دیگر خبرها

  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • ۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد