Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@11:29:32 GMT

دربی شماره 38؛ آخرین دربی قبل از وقفه دو ساله

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۳۱۷۲

دربی شماره 38؛ آخرین دربی قبل از وقفه دو ساله

دربی 94 روز 22 دی برگزار می شود و به همین بهانه بررسی دربی های دی ماهی را از دیروز شروع کردیم و تا روز تقابل شماره 94 دو تیم به ترتیب بازی های رو در روی استقلال و پرسپولیس در ماه دی را بررسی می کنیم. چهارمین قسمت این مطلب مربوط به  پنجمین دربی ای است که در دی ماه برگزار شده...

دربی 94 روز 22 دی برگزار می شود و به همین بهانه بررسی دربی های دی ماهی را از دیروز شروع کردیم و تا روز تقابل شماره 94 دو تیم به ترتیب بازی های رو در روی استقلال و پرسپولیس در ماه دی را بررسی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجمین قسمت این مطلب مربوط به پنجمین دربی ای است که در دی ماه برگزار شده...

دربی شماره 94 که مصادف شده با بازی رفت دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ بیستم، روز دوشنبه 22 دی ماه برگزار می شود. دی، یکی از ماه های پر دربی سال است و مجموعا 11 دربی در دی ماه برگزار شده که سهم استقلال 2 برد بوده و 9 بازی هم مساوی شده است. جالب است که پرسپولیس در این ماه هیچ پیروزی ای را در دربی کسب نکرده و آن 2 برد استقلال هم مربوط به بازی های نیمه کاره بوده است...

به گزارش طرفداری، پنجمین دربی ای که در دی ماه برگزار شده، دربی شماره 38 بود. 11 دی 1371 دو تیم باید در رقابت های سطح بندی فوتبال ایران با هم بازی می کردند.

ترکیب دو تیم در آن دیدار به شرح زیر بود:

ترکیب پرسپولیس: نادر باقری، ناصر محمدخانی، محمد خاکپور، امیر موسوی نیا، محمد پنجعلی (کاپیتان)، حسن شیر محمدی، حمید استیلی، حمید روزبهانی، سعید نعیم آبادی (محمود کلهر)، حسین عبدی، بهزاد داداش‌ زاده. سرمربی: علی پروین ترکیب استقلال: احمدرضا عابدزاده، شاهین بیانی (کاپیتان)، عادل حردانی (می‌رشاد ماجدی امیر قلعه نویی)، مسعود غفوری اصل، مهدی پاشازاده، عبدالصمد مرفاوی، کورش بختیاری‌زاده (ایمان عالمی)، عباس سرخاب، محمود صالح آبادی، صادق ورمزیار، فرشاد فلاحت‌زاده. سرمربی: بیژن ذوالفقارنسب داور: حسین خوشخوان

این بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید و یکی از نکات شاخص این دیدار این بود که پس از این بازی به دلیل سقوط استقلال به دسته سوم رقابت های فوتبال ایران تا سال 73 هیچ  بازی ای بین دو تیم برگزار نشد.

اخبار داغ طرفداری:

بیژن حیدری: مصدوم شدم و به کما رفتم؛ در همدان شایعه شد دوغ نخورید، می میرید! سوال محمود فکری از محمد نادری؛ به دربی می رسی؟ تجاوز به زن جوان در اتوبان آزادگان / راننده پژو سوار رحم نداشت + جزییات بیست بازیکن برتر سال 2020 از نگاه طرفداری بهترین گلزنان سال 2020 در تمامی رقابت ها؛ روبرت لواندوفسکی در صدر لیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دی ماه برگزار شده دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه نتیجه این مسابقه در پایان به سود شاگردان مهدی رجب‌زاده در حضور 15هزار نفری هواداران عاشق این تیم رقم نخورد، اما فرصت خوبی برای نشان دادن عشق به فوتبال و دلتنگی‌شان برای لیگ برتر بود. این دیدار با سه گل به سود گل‌گهر تمام شد تا شاگردان اوزونیدیس امیدوار به کسب یک جام در فصل جاری بمانند.

با هم نکات جالب توجهی از این مسابقه را مرور می‌کنیم:  

۱. ورزشگاه حافظیه شیراز طی دو سال اخیر این حجم از هوادار را به خود ندیده بود. هواداران شیرازی از روزی که به لیگ یک سقوط کردند، ذوق و شوقشان به فوتبال کور شد و به قول خبرنگاران شیرازی آنها از دوری لیگ برتر افسرده شده‌اند اما دیروز حضور گل‌گهر آنها را به وجد آورد و‌ شور و شوق به حافظیه بازگشت.
۲. از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۱۵ به یکباره ورزشگاه حافظیه مملو از هواداران شیرازی شد و فوج فوج هوادار به استادیوم آمد. هواداران سیرجانی هم توسط کانون هواداران باشگاه گل‌گهر به شیراز اعزام شده بودند تا گل‌گهر در شیراز احساس غریبی نکند.

۳. کاکوها از «احمد زنده روح» طی مراسمی تجلیل کردند. زنده روح دو فصل گذشته در شیراز در خدمت فجر بود و زحمت زیادی برای آنها کشید.
۴. بهترین قرعه جام حذفی برای گل‌گهر و فجر همین قرعه بود. فجر تمرکز اصلی‌اش روی صعود به لیگ برتر است و از این بازی یک استفاده تدارکاتی خوب کرد تا تیم و هواداران فجر برای بازی مهم هفته آینده برابر خیبر تمرین کنند.
گل‌گهر نیز یک صعود بی دردسر می‌خواست تا به جمع هشت تیم صعود کننده اضافه شود.

۵. اردیبهشت شیراز برای سیرجانی ها خوش یُمن بود و آنها را از بحران خارج کرد، به ویژه آنکه آنها هفته بعد دربی حساس برابر مس رفسنجان را در پیش دارند.
۶. در حافظیه طلسم گل‌گهر شکست. از گلزنی زائر کاظمینی مهاجم گل‌گهر که از زمان انتقالش به گل‌گهر گلزنی نکرده بود تا برد گل‌گهر در سال جدید.
۷. تورس لالیگایی این روزها تلخ و تیز و برنده تر از هر زمانی است. او متعصبانه می‌جنگد، پاس گل می‌دهد و گلزنی می‌کند. گل‌گهر برای حفظ او‌ کار سختی دارد و باید از همین امروز مذاکره با او و سایر بازیکنان تاثیرگذارش را برای تمدید شروع کند.
۸. در شیراز همه سراغ پیراهن تیکدری را می‌گرفتند. این علاقه به تیکی ربط داشت یا شماره پیراهنش (11) را نمی‌دانیم. بعید است تیکدری پیراهنش را در حافظیه حفظ کرده باشد.

۹. در فوتبال شیراز جای خالی اسپانسر به شدت احساس می‌شود. آنها همه چیز دارند به جز حامی مالی. هواداران پر شور، شهر زیبا و فوتبالیست بااستعدادِ فراوان.
۱۰. حضور اسفندیار پور مدیرعامل، حدیدی رئیس هیئت مدیره و صادقی معاون باشگاه گل‌گهر در ورزشگاه نشان از اهمیت این بازی برای آنها داشت.

با این پیروزی گل‌گهر و اوزونیدیس نفس راحتی کشیدند و حالا رفته رفته با بهبود وضعیت مصدومین، آنها آماده دربی می‌شوند. رفسنجان سال‌ها در حسرت برد دربی مانده. دربی مهمی که از آنچه در تقویم می‌بینید به شما نزدیکتر است!

عکس‌ها جواد نادری‌پور

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ سال یک بار می‌شود؟
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۶/زنگزور بایگانی شد؟
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی