Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان  امروز در دیدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیئت همراه با اشاره به اینکه جنابعالی از پیشگامان دفاع مقدس هستید ، گفت: ابتدای دوران دفاع مقدس فرمانده جوانی بودید و از انقلاب دفاع کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر ماندگاری خاطرات دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از یادگاران دوران دفاع مقدس بود و جان خود را در راه ارزش‌های انقلاب و اسلام فدا کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری هنوز ناگفته‌های بسیاری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وجود دارد،گفت: زندگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تمام ابعاد برای همه درس است.

آیت الله فلاحتی، حاج قاسم سلیمانی را افتخار دنیای اسلام خواند و  افزود: سردار شهید سلیمانی مظهر تقوا و مالک اشتر مقام معظم رهبری بود.

او، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی فنا ناپذیر برای همه نسل‌ها عنوان کرد و گفت: جامعه‌ای که درصدد تمدن سازی است به شخصیت‌هایی مانند حاج قاسم سلیمانی نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به روحیه اخلاص و انقلابی رزمندگان دوران دفاع مقدس، افزود: امروز همه نیازمند روحیه رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس هستیم.

آیت الله فلاحتی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را انسانی مخلص و ذوب در ولایت اعلام کردو گفت: ارزش‌های انقلاب باید در تمام گفتار‌ها و رفتار‌ها به منصه ظهور برسد.

او  با بیان اینکه در خدمت یادگاران دفاع مقدس هستیم، اظهار کرد: دعا گوی شما که در صراط انقلاب بوده اید، هستیم.

حضور آیت الله فلاحتی در گیلان می‌تواند در کل کشور موثر و تاثیرگذار باشد

محسن رضایی،دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در استان گیلان، گفت: مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در گیلان را به حضرتعالی تبریک می‌گویم.

او گیلان را از استان‌های بسیار موثر در انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: حضور جنابعالی و سایر دوستان در این استان می‌تواند در کل کشور موثر و تاثیرگذار باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ،در ادامه با اشاره به اینکه روحیه انقلابی مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس است، گفت: روحیه انقلابی مهم‌ترین دستاورد امام (ره)، انقلاب و دفاع مقدس است و بقای آن به اخلاص است.

رضایی، ایمان، روحیه انقلابی و ارزش‌ها را سرچشمه انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: اگر می‌خواهیم کشور پیشرفت و امنیت داشته باشد نیازمند روحیه انقلابی هستیم و روحانیت در راس دفاع از ارزش‌ها قرار دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ،  همچنین با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود بعثتی راه انداخت که در تحلیل‌های مادی نمی‌گنجد، تصریح کرد: اکنون مسئولیت ما سنگین است و بچه‌های انقلاب باید با هم متحد شوند، زیرا اگر مشکلات کشور ده برابر بیش از این باشد، می‌توانیم با برگشت به سرچشمه اقتدار خود از آن عبور کنیم.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه مجمع تشخیص مصلحت نظام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ولی فقیه در گیلان روحیه انقلابی دفاع مقدس آیت الله ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است