Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی علوم پزشکی کرمانشاه گفت: وضعیت نان در کرمانشاه از نظر شاخص‌های تغذیه‌ای و بهداشتی با وضعیت مطلوب فاصله دارد. - اخبار استانها -

شهریار مستوفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه سند راهبردی سلامت نان استان تا پایان سال تنظیم می‌شود اظهار داشت: با توجه به اهمیت نان و نقش آن در سفره مردم و تأمین 60 درصد از انرژی روزانه و 39 درصد از پروتئین مورد نیاز بدن، باید دسترسی آحاد جامعه در تمام اوقات به نان سالم و با کیفیت تغذیه‌ای مناسب در تدوین این سند مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: رسالت ما در این سند فراهم‌سازی شرایط مطلوب تولید، عرضه، نگهداری و مصرف نان سالم برای آحاد جامعه است.

مستوفی گفت: وضعیت کنونی نان از نظر شاخص‌های حسی، تغذیه‌ای و بهداشتی با وضعیت مطلوب فاصله دارد که امیدواریم با مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی در این زمینه در سال 1400 بسیاری از این مشکلات رفع شود.

کیفیت اکثر نان‌های پخت‌شده در کاشان پایین است/استمرار بازدیدها تا افزایش کیفیت نان ادامه داردورود دادگستری اردبیل به وضعیت کیفیت نان اردبیل/ دادستانی با متخلفان برخورد قانونی می‌کندنظارت بر ارتقای کیفیت نان در استان مرکزی افزایش می‌یابد/ کارخانه تولید آرد در آستانه ورشکستگی

وی افزود: مطالعه در خصوص دیدگاه عموم مردم در مورد وضعیت کلی نان در استان سودمند است و باید با همکاری سایر دستگاه‌ها اطلاعات کافی از نظرات مردم و کارشناسان جمع آوری شده و از آن به عنوان زیربنای تنظیم سند نان استفاده شود.

مستوفی بیان کرد: جلسات کارشناسی برای تنظیم سند نان استان تا پایان امسال به طور مداوم برگزار خواهد شد و با همفکری سایر دستگاه‌ها این سند مهم تنظیم می‌شود.

انتهای پیام/832/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت نان قیمت نان کیفیت نان تغذیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای تهران در دوازدهمین روز اردیبهشت

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • این کولر را می‌توانید بپوشید!
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • آسیب شناسی معماری تنظیم‌گری رسانه در ایران
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • وضعیت هوای تهران در دوازدهمین روز اردیبهشت
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • تداوم تنفس هوای مطلوب در تهران
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور