Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس کلیپرز با درخشش کریس پال به فینکس سانز اجازه کامبک زدن نداد.

لس آنجلس کلیپرز در دیداری که اختلاف 31 امتیازی برابر فینکس سانز را از دست داده بود در پایان زمین را با پیروزی ترک کرد.

طرفداری - در جدال بین دو تیم برتر حال حاضر کنفرانس غرب NBA، لس آنجلس کلیپرز پس از آنکه یک برتری بزرگ مقابل فینکس سانز را در کوارتر چهارم از دست داد در نهایت با نتیجه 112-107 برابر میزبان خود به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب کلیپرز حالا درست مثل فینکس و لس آنجلس لیکرز 5 پیروزی و 2 شکست در کنفرانس غرب دارد. پال جرج که در این دیدار 7 از 10 شوت سه امتیازی زد با 39 امتیاز بهترین بازیکن زمین و تیمش بود. بازیکنان کلیپرز در این دیدار از 29 اقدام سه  امتیازی 17 پرتاب را وارد سبد حریف کردند. البته کوای لنارد که با 15 امتیاز این مسابقه را به پایان رساند تنها 4 پرتاب موفق از 21 اقدامش داشت. لوک کنارد که بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود با 14 امتیاز به کار خود در این دیدار پایان داد. نیکلاس بتوم هم که با یک پرتاب سه امتیازی در انتهای بازی اجازه نداد اختلاف با سانز به کمتر از 3 امتیازی کاهش پیدا کند در پایان مسابقه 14 امتیاز داشت.

اما در ترکیب فینکس سانز، دوین بوکر با 25 امتیاز نتوانست کامبک تیمش را تکمیل کند. دی آندره ایتن نیز با 24 امتیاز مسابقه را تمام کرد. همچنین کریس پال که پیش از این 6 سال برای لس آنجلس کلیپرز بازی کرده بود در پایان 15 امتیاز، 9 ریباند و 6 اسیست به نام خود ثبت کرد. سانز تا قبل از این شکست چهار برد پیاپی به دست آورده بود. سانز با سه امتیازی کمرون جانسن در ابتدای کوارتر چهارم اختلافی را که در نیمه اول به 31 امتیاز رسیده بود به 1 امتیاز کاهش داد در ادامه دو پرتاب سه امتیازی از سرج ابیاکا حاشیه امنی برای کلیپرز ایجاد کرد. در همین لحظات بود که جرج با خطای ایتن متوقف شد و دوین بوکر ستاره حریف را با عبارت «بچه سوسول» مورد خطاب قرار داد. در ادامه این دو بازیکن با دخالت سایر افراد حاضر در زمین از یکدیگر دور شدند. پس از آن شاگردان تایرون لو تا پایان بازی برتری را حفظ کردند. مارکوس موریس برای هفتمین بازی پیاپی در فصل جدید، بازی کلیپرز را به خاطر مصدومیت زانو از دست داد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع فینکس سانز 24 20 37 26 107 لس آنجلس کلیپرز 37 27 24 24 112 آمار بازی

روند بازی

بهترین بازیکنان زمین

 

اخبار داغ طرفداری:

پدر مهدی طارمی: جدایی از پورتو؟ اگر باشگاه های انگلیسی یا اسپانیایی پیشنهاد بدهند ابراهیم شکوری: اتفاق تازه ای در پرونده آل کثیر رخ نداده است تجاوز به زن جوان در اتوبان آزادگان / راننده پژو سوار رحم نداشت + جزییات بیست بازیکن برتر سال 2020 از نگاه طرفداری آمار فوق العاده کریستیانو رونالدو در استادیوم آلیانز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لس آنجلس کلیپرز سه امتیازی فینکس سانز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی

پرسپولیس برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی می‌جنگد و نساجی برای بقا...

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ فاصله و شاید تصاحب صدر جدول، کار سختی در شهر خسته دارد.

کورس قهرمانی و بقا در لیگ برتر به حساس‌ترین و داغ‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. استقلال با 54 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بیست و سوم قرار گرفته و پرسپولیس، تنها یک امتیاز کمتر دارد. البته سپاهان 46 امتیازی و تراکتور 41 امتیازی هم روی کاغذ، شانس قهرمانی دارند. در قسمت پایین جدول، صنعت نفت آبادان فقط 16 امتیاز جمع کرده و جدی‌ترین گزینه سقوط محسوب می‌شود. استقلال خوزستان 21 امتیازی است و فولاد خوزستان و نساجی با 22 امتیاز، خطر سقوط را به شدت حس می‌کنند. حالا شاگردان اوسمار ویرا برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی محکوم به پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند. نساجی هم برای بقا در لیگ برتر باید سه امتیاز را در قائمشهر نگه دارد. البته آمار در بازی‌های اخیر کاملا به سود پرسپولیس است؛ سرخ‌پوشان در هر پنج بازی آخر مقابل نساجی پیروز شده‌اند و در دو بازی برگزارشده در قائمشهر هفت گل به ثمر رسانده‌اند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: نساجی - پرسپولیس

تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:15

ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر

داور: موعود بنیادی فر | کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی | ناظر: محسن قهرمانی

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!