Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی فرماندار بندرعباس، گفت: محدودیت های کرونایی همچنان ادامه دارد و مردم نیز همکاری و همراهی لازم را در این زمینه داشته باشند

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جلسه ستاد مدیرت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس به ریاست فرزاد ابراهیمی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن عرض تسلیت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی که حوزه بهداشت و کادر درمان و حوزه های هلال احمر ، شهرداری ، اصناف ، پلیس راهور ، پلیس راه ، انتظامی ، آموزش و پرورش ، اداره راه و همکاری و همراهی که مردم داشتند توانستیم رتبه نخست در پیشگیری از انتشار ویروس و کنترل بیماری را در سطح کشور بدست آوریم که برای حفظ این رتبه باید همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته باشیم.

فرزاد ابراهیمی در ادامه افزود: عرضه قلیان در سطح شهرستان خصوصا در سواحل ممنوع است و حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری نیز در صورت مشاهده جمع آوری و معدوم کند و همچنین مراسمات عروسی و سوگواری باید با حداقل نفرات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

وی در پایان تصریح کرد: باید همچنان جدیت لازم در کنترل و پیشگیری بیماری کرونا وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید

آفتاب‌‌نیوز :

گیاه خیار تلخ، در پاکستان و هند و در برخی از کشور‌های آسیایی به همین نام خوانده می‌شود. البته کشور‌های انگلیسی زبان کارلا را با نام‌های؛ کدوی تلخ و یا خربزه تلخ نیز می‌شناسند.

از آن‌جایی که میوه کارلا سرشار از موادی مانند charactin و momordicin است. این دو ماده موجود در میوه کارلا می‌تواند در کنترل فشار خون و همچنین مبارزه با مشکلات بیماران دیابتی بسیار موثر واقع شود.

دانه‌های میوه این گیاه دارای ترکیبات پلی پپتیدی مشابه انسولین و با عوارض کمتر است که مصرف آن موجب کاهش قند در بیماران دیابتی نوع اول می‌شود

مصرف آب کارلا بدن را در برابر هجوم اپی رادیکال‌های آزاد حفظ می‌کند. همچنین، سیستم ایمنی بدن قویتر شده و بدن راحت‌تر می‌تواند بیماری‌های داخلی را کنترل کرده و در نتیجه آن‌ها را نابود کند.

از سویی مصرف میوه کارلا می‌تواند باعث تسهیل در جریان خون شود. این عمل می‌تواند زخم‌های ایجاد شده در بدن را زودتر مداوا می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • بیماری هزار چهره‌ای که همه را گرفتار می‌کند
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان