Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@13:48:28 GMT

سفر سونی به قلب بازی‌های کامپیوتری

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۳۹۰۸

سفر سونی به قلب بازی‌های کامپیوتری

شرکت سونی در اقدامی بی‌سابقه خبر از تولید انبوه فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌هایی تلویزیونی می‌دهد.

به گزارش مشرق، شرکت سونی در اقدامی بی‌سابقه خبر از تولید انبوه فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌هایی تلویزیونی می‌دهد، که براساس داستان تعدادی از بازی‌های موفق کامپیوتری ساخته می‌شوند. بعد از تلاش این شرکت فیلمسازی برای تولید نسخه سینمایی بازی بسیار پربیننده «روی نقشه مشخص نشده»، بقیه بازی‌های دنیای پلی‌استیشن هم سر از عالم سینما درمی‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تونی وینسیکوئرا، مدیر سونی در بیانیه‌ای رسما خبر این اقدام شگفتی‌آور جدید را اعلام کرد. او گفت ابتدای کار قرار است سه فیلم سینمایی و هفت مجموعه تلویزیونی براساس داستان این بازی‌ها وارد مرحله تولید شود.


به گفته مدیر سونی: «هدف ما اجرای برنامه‌ای است که طی آن، دو دنیای تصویر و پلی‌استیشن را به یکدیگر نزدیک‌تر کنیم. طرفداران این بازی‌ها در سراسر جهان بسیار زیاد هستند و فیلم‌هایی که براساس این بازی‌ها تولید می‌شوند، پتانسیل بالایی برای موفقیت‌های کلان مالی دارند.» با این وجود، وینسیکوئرا نامی از بازی کامپیوتری خاصی نبرد و توضیح نداد کدام بازی‌های کامپیوتری موفق قرار است زودتر از بقیه وارد مرحله تولید شوند. اولین فیلمی که طبق قرارداد جدید وارد مرحله تولید خواهد شد، اواخر بهار سال جاری میلادی کلید می‌خورد.


روی نقشه مشخص نشده که مدتی است کار فیلمبرداری آن آغاز شده، تام هولند مرد عنکبوتی این روزهای عالم سینما را در نقش شخصیت محوری خود دارد. او در قالب جوانی به نام ناتان دراکه در داستان فیلم ظاهر می‌شود. او مردی با توانایی‌های ویژه است که کمک می‌کند تا بتواند با شخصیت‌های خطرناک و شرور ماجرا مبارزه و مقابله کند. روی نقشه مشخص نشده اقتباسی سینمایی از یک بازی بسیار موفق کامپیوتری به همین نام است. فعالیت جدید شرکت سونی در شرایطی است که شبکه اچ‌بی‌او هم مدتی قبل خبر از تولید نسخه سینمایی بازی کامپیوتری پربیننده «آخرین نفر ما» داد. این فیلم برای اواخر سال جاری میلادی به صورت استریم و زنده، پخش اینترنتی خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی شرکت سونی پر بیننده شبکه اچ بی او سونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری

دومین اکران مردمی فیلم سینمایی تمساح خونی با حضور جواد عزتی، عباس جمشیدی فر و شبنم قربانی بازیگران و کامران حجازی تهیه‌کننده فیلم در پردیس سینمایی اکومال کرج و در جمع مردم مهمان‌نواز این شهر برگزار شد. در ایم میان ژست جالب جواد عزتی مقابل بازیگر زن مورد توجه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • واقعی ترین حس یک بازی کامپیوتری قطعا همینه! (فیلم)
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد