Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای شهر رباط‌کریم با صدور رای قطعی شعبه ۲۹ تجدیدنظر دیوان عدالت اداری از باقیمانده مدت دوره پنجم فعالیت در شورای شهر سلب عضویت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازرباط‌کریم، با توجه به اعتراض محمود حدادی رئیس شورای شهر رباط‌کریم به رای صادره از هیئت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای شهر و روستا با توجیه مغایر بودن رای بدوی با مقررات و قانون صادر شده، تقاضای اعمال ماده 79 و نقض و ابطال رای را کرده است که پس از اظهارنظر کارشناس مربوطه و طی مراحل قانونی مورد پذیرش ریاست دیوان عدالت اداری قرار گرفت و پرونده جهت رسیدگی مجدد به شعبه تجدید نظر ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌توجهی آشکار شهرداری و شورای شهر تهران به فرهنگ فاطمیه و فاطمیونانتقاد عضو شورای شهر بندرعباس از اعضای ‌هیئت رئیسه /شورای شهر ‌به ماشین امضای شهرداری تبدیل شده است‌عضو شورای شهر به نبود اداره آموزش و پرورش در شهر قیامدشت اعتراض کرد

محمود حدادی در زمان ثبت نام و ایضا تا تاریخ 11 اردیبهشت 98 که مبادرت به اخذ کارت معافیت از خدمت دوره ضرورت کرده است، فاقد پایان خدمت معتبر بوده است و یکی از شرایط لازم پیش‌بینی شده در ماده 30 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی را نداشته است و مشمول صدر ماده 92 قانون یاد شده و بند 6 ماده مرقوم به مجازات مارالذکر است و علیهذا درخواست اعمال ماده 79 از قانون دیوان عدالت اداری به نظر این شعبه موجه بوده است و ضمن نقض دادنامه صادره از شعبه 26 تجدید نظر و تائید دادنامه صادره از شعبه 45 بدوی و در نهایت رد شکایت مطروحه از ناحیه شاکی محمود حدادی صادر و اعلام می‌شود این رای قطعی است.

با توجه به صدور رای قطعی(سند پیوست) از سوی شعبه 26 تجدید نظر دیوان عدالت اداری محمود حدادی از شورای شهر رباط‌کریم برای مدت باقی مانده دوره پنجم شوراها سلب عضویت و محکومیت یافته است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دیوان عدالت اداری شهر رباط کریم شورای شهر رای قطعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود

 عبدالله مرادی با اعلام برگزاری نخستین نشست کمیسیون احزاب در ۱۴۰۳ گفت: با توجه به مصوبات قبلی کمیسیون در خصوص انتخابات دبیران کل احزاب سیاسی برای تعیین نماینده احزاب در کمیسیون ماده ۱۰، کمیسیون هیات نظارت بر این انتخابات از ۳ عضو کمیسیون امیری اصفهانی به عنوان نماینده قوه قضائیه و شریعتی نیاسر به عنوان نماینده قوه مجریه به همراه دبیر کمیسیون شکل گرفته است.

مردای ادامه داد: زمان برگزاری انتخابات ۱۰خرداد ۱۴۰۳ تعیین شد که طبق قانون، آگهی رسمی آن یک ماه زودتر برای ثبت نام داوطلبان منتشر می‌شود.

وی با اشاره به دیگر مصوبه این نشست اظهار کرد: مقرر شد مبلغ یارانه اختصاص یافته به احزاب سراسر کشور به حساب خانه احزاب ایران واریز و نحوه توزیع آن توسط کمیسیون احزاب تعیین شود.

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب با اشاره به رای دیوان عدالت اداری در خصوص حزب جامعه زینب (س) اعلام کرد که اعضای کمیسیون ضمن توجه به رای صادره تصمیم گرفتند: متقاضیان برگزاری مجمع عمومی این حزب، مطابق قانون نحوه فعالیت احزاب وگروه‌های سیاسی درخواست و پیشنهاد برگزاری مجمع عمومی را به دبیرخانه کمیسیون ارائه دهند.

مرادی اضافه کرد: در این جلسه با صدور پروانه فعالیت حزب «سازمان مردم تمدن ساز استان تهران» مشروط به اصلاح اساسنامه و مرامنامه موافقت و نیز با تمدید پروانه فعالیت سه حزب؛ «جوانان ایران اسلامی»، «کانون تربیت اسلامی»، «خانه پرستار» موافقت شد.

به گفته وی، ایجاد چهار شعبه استانی احزاب شامل: ۱-شعبه استانی حزب جمهوریت در استان همدان، ۲- شعبه استانی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در استان ایلام، ۳- شعبه استانی جمعیت اعتلای نهاد‌های مردمی در استان ایلام، ۴-شعبه استانی حزب نسل نو در استان ایلام مورد پذیرش کمیسیون قرار گرفت.

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب اعلام کرد: همچنین با تمدید پروانه فعالیت ۴ انجمن اقلیت دینی ۱-سازمان زنان زرتشتی، ۲-انجمن زرتشتیان رحمت آباد یزد۳، انجمن زرتشتیان مریم آباد یزد، ۴-انجمن زرتشتیان مزرعه کلانتر موافقت شد.

مرادی خاطرنشان کرد که طبق قانون، تعداد ۵۷ انجمن اقلیت‌های دینی در کشور در فعالیت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود