Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:24:25 GMT

سرپرست فرمانداری شهرستان ابرکوه منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۳۹۸۶

سرپرست فرمانداری شهرستان ابرکوه منصوب شد

به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد در بخشی از این ابلاغ آمده است: با توجه به استعفای آقای محمد کاظمی نسب و تشکر از زحمات ایشان در مدت تصدی فرمانداری شهرستان ابرکوه و نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی و با عنایت به هماهنگی های به عمل آمده، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان ابرکوه منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این ابلاغ عنوان شده: انتظار می رود با شناخت کامل از ظرفیت های شهرستان، ایجاد همگرایی میان دستگاه‌های اجرایی و تعامل سازنده با نیروهای موثر سیاسی و مذهبی، حداکثر توان خویش را در جهت پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید به کار گیرید.

کاظمی نسب فرماندار پیشین ابرکوه چندی قبل به دلیل آنچه بیماری عنوان شده از سمت خود استعفا کرده بود.

مرکز شهرستان ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت کشور یزد ابرکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور یزد ابرکوه وزارت کشور یزد ابرکوه اخبار کنکور شهرستان ابرکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد