Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا برای شما هم پیش آمده است که کارهای خود را از طریق اینترنت و به صورت غیرحضوری انجام داده باشید؟... - اخبار بازار -

آیا برای شما هم پیش آمده است که کارهای خود را از طریق اینترنت و به صورت غیرحضوری انجام داده باشید؟ این روزها کمتر خدماتی را می بینیم که فعالیت غیرحضوری نداشته باشد. فروش انواع جنس در کنار دریافت خدمات پزشکی سبک زندگی انسان ها را در شرایط کرونایی کاملا تغییر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین حجم انبوهی از خریدهای پستی این امکان هم فراهم شده است که لباس های خود را به خشکشویی بسپاریم و از خشکشویی اینترنتی بهره ببریم. شاید برای اولین بار است که نام خشکشویی آنلاین را می شنوید و از آن حتی برای یک بار هم استفاده نکرده باشید. در مقاله پیش رو اطلاعات جالبی از این سرویس اینترنتی بیان می کنیم که احتمالا تاکنون از آنها بی خبر بوده اید.

در خانه بمانید و لباس ها را برای تمیزی به خشکشویی بفرستید

همه ما در کمد لباس خود پوشاکی را داریم که بدون خدمات  خشکشویی  قابل تمیز شدن نیستند. انواع کت و شلوار یا حتی پرده های منزل نه تنها با دست قابل شستن نیستند بلکه آنها را از بین می برند. انواع کاپشن ها و لباس های مجلسی هم از همین دست هستند و برای تمیزی آنها باید به فکر یک خشکشویی مناسب باشید.

کرونا باعث شده است که به راحتی با مراجعه به وب سایت یا برقراری تماس تلفنی کارهای روزمره خود را انجام دهیم. خشکشویی کت و شلوار یکی از این سرویس هاست و قطعا هنگام استفاده از سرویس های اینترنتی نیازی به عبور از خیابان ها و ترافیک های جاده ای نیستیم.

خشکشویی آنلاین چه مزایایی دیگری نصیب ما می کند؟

همانطور که از عنوان این مقاله مشخص است، همزمان که سفارش خشکشویی لباس های خود را اینترنتی انجام می دهید، دیگر نیاز به جستجوی خشکشویی در خیابان ها ندارید. این به معنی صرفه جویی در زمان و عدم نیاز به خروج از منزل است.

مزیت دیگری که در خشکشویی اینترنتی دارید، این است که تمام لباس ها و اجناس خود را به یک باره با هم تحویل می دهید و آنها را در موعد مقرر دریافت می کنید. امکان ثبت درخواست اینترنتی در چند دقیقه در وب سایت یا تلفن امکان پذیر است.

دیگر نیازی به حمل لباس های خود از منزل تا خشکشویی را ندارید. این موضوع برای کسانی که فرصت مراجعه حضوری به خشکشویی را ندارند یا با فرزند کوچک خود در منزل زندگی می کنند، بسیار مفید فایده است.

خشکشویی های حرفه ای چه ویژگی هایی دارند؟

بدون شک همه ما در هر زمینه ای به دنبال بهترین ها هستیم و بهره مندی از خدمات خوب حق طبیعی همه ماست. اما چطور باید یک مرکز خدمات خشکشویی مناسب را بشناسیم؟ قطعا در خشکشویی های حرفه ای جلب اعتماد مشتری راس کار است و هرگز سفارش دیر تحویل داده نمی شود.

استفاده از دستگاه های پیشرفته که سلامت الیاف پارچه ها را هنگام شستشو و اتو تامین می کنند، در خشکشویی های حرفه ای مشاهده می شود. توجه به جنس پارچه لباس ها، رنگ آنها و زیورآلاتی که روی آنها کار شده است، در خشکشویی های حرفه ای انجام می شود. زیرا آنها می دانند که برای هر نوع پارچه چه شوینده ای و چه دمایی باید به کار رود.

امروزه تنوع در پارچه های پرده ای و سنگ کاری هایی که روی آن برای تزئین انجام می شود نیز در نوع خشکشویی مهم است. شما بعد از تحویل لباس یا پرده خود به خشکشویی هیچ آسیبی را در هیچ قسمتی از اجناس خود نخواهید دید. گوناگونی در شستشوی انواع اجناس مانند خشکشویی پرده نیز در لیست خدمات آنها وجود دارد.

در کنار مشخصاتی که برای خشکشویی های کاردان مطرح کردیم، در آخر لازم است بدانید که کیفیت کار تبلیغ آنهاست. این موضوع را به راحتی و بعد از دریافت اجناس خود خواهید فهمید. مسئولیت خدمات اشتباهی را که برای مشتری انجام شود، بر عهده می گیرند و اشتباه در کار آنها به ندرت رخ می دهد.

بهترین ها همیشه به روز هستند

از آنجایی که بهترین خشکشویی ها همیشه در پی خدمات رسانی بهتر و جلب رضایت مشتری ها هستند، خود را به روز می کنند و از تجهیزات نوین بهره می برند. آنها از دستگاه های پیشرفته ای که در زمان کمتر کیفیت بهتری را در شستشوی لباس می دهند، استفاده می کنند.

به همین ترتیب هم زمان تحویل کوتاه تر از حالت عادی خواهد بود. نکته دیگری که در همین زمینه جالب است بدانید، این است که آنها برای رفاه حال مشتری ها راه های مختلفی را برای سفارش پیش روی مشتری می گذارند و شناسنامه کاری مشخصی دارند.

با خشکشویی اینترنتی خیال خود را راحت می کنید

با مشغله های زندگی امروزه همیشه زمان برای انجام کارهای جانبی محدود است. خشکشویی لباس ها یکی از این دست کارها‌ست که زمان نسبتا زیادی در خصوص تحویل و دریافت اجناس از ما می گیرد. با این حال همچنان برای خشکشویی لباس های خود نیازمند استفاده از خدمات این مراکز هستیم.

خشکشویی آنلاین  در کنار خدمات حرفه ای تجربه خیلی خوبی را به ما می دهد و دیگر به مراجعات مکرر حضوری احتیاجی نیست. بهتر است برای دریافت خدمات بهتر و مناسب تر همیشه از حرفه ای ها درخواست خدمات کنیم. با همه مشخصاتی که از یک مرکز خشکشویی مناسب بیان شد، خشکشویی واش لین فاکتورهای مناسب را داراست و امکان سفارش  خشکشویی اینترنتی  نیز در آن وجود دارد.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خشکشویی های حرفه ای خشکشویی اینترنتی لباس های خود خشکشویی ها لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، نتایج یک پژوهش‌ جدید در بریتانیا نشان می‌دهد که ۲ میلیون نفر در سراسر این کشور همچنان از علایم کووید طولانی رنج می‌برند که ۳۸۱ هزار نفر از این افراد، فعالیت‌های روزانه خود را محدود کرده‌اند.

اداره ملی آمار بریتانیا اعلام کرد که ۳.۳ درصد از افرادی که داده‌هایشان در این پژوهش مورد مطالعه قرار گرفته است، بین ۶ فوریه تا ۷ مارس اعلام کردند که پس از ۴ هفته همچنان دارای علایم کووید هستند.

نتایج این پژوهش که روز پنج‌شنبه ۲۵ آوریل منتشر شده، نشان می‌دهد که ۰.۴ درصد به تعداد افرادی که در ماه مارس ۲۰۲۳ از علایم کووید طولانی رنج می‌بردند افزوده شده است.

کووید طولانی یکی از عوامل افزایش جمعیت غیرفعال در بریتانیا بوده که از زمان همه‌گیری کرونا حدود ۷۰۰ هزار نفر به آن افزوده شده است.

داده‌های این پژوهش نشان می‌دهد ۹.۱ درصد افرادی که بیکار بودند یا به دنبال شغل هم نمی‌گشتند، علائم کووید طولانی را گزارش کرده‌اند که تقریباً سه برابر نرخ آن نسبت به کل جمعیت بریتانیا است.

بر اساس نتایج این پژوهش، پنج درصد از افرادی که در گروه سنی ۴۵ تا ۵۴ سال به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، از علایم کووید طولانی رنج برده‌اند که بیشترین رقم در بین گروه‌های سنی است.

این پژوهش همچنین نشان می‌دهد که نرخ زنانی که علایم بیماری کرونا را گزارش کرده‌اند ۲۰ درصد بیشتر از مردان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان درگیر مداخلات جوی
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران