Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@12:52:29 GMT

درخواست توکیو از مردم: آنلاین کار کنید

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۴۰۹۰

درخواست توکیو از مردم: آنلاین کار کنید

جشن‌های سال نو در پایتخت ژاپن باعث افزایش تعداد مبتلایان و درخواست مقامات این شهر برای اعلام وضعیت فوق العاده و خارج نشدن از منزل شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان اچ کی، یوشیهیده سوگا نخست وزیر ژاپن پس از دریافت گزارشات متعدد از مقامات پایتخت این کشور مبنی بر اعلام وضعیت فوق العاده به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا اعلام کرده که قصد دارد این درخواست را بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

به گفته مقامات به نظر می رسد اعلام وضعیت فوق العاده احتمالا طی روزهای آتی برای پایتخت و سه استان مجاور انجام خواهد شد.

اعلام وضعیت فوق العاده در سال گذشته بیش از یک ماه به طول انجامید که شاید اثرات ناشی از آن بر بخش های مختلف دلیل سخت گیری دولت برای این تصمیم درخصوص توکیو است.

استاندار توکیو از مردم خواسته تا از خانه به استثناء کارهای ضروری خارج نشده و از افراد شاغل نیز خواسته درحد امکان آنلاین کار کنند.

دولت کلانشهر توکیو روز یکشنبه 816 مورد جدید ابتلا ویروس کرونا را در پایتخت گزارش کرد. توکیو در روز پنجشنبه، شب سال نو، بیش از یک هزار و 300 مورد ابتلا را گزارش کرد. این اولین بار بود که این رقم از یک هزار نفر می گذشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اعلام وضعیت فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت