Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری  ایسنا: پیکر مرحوم آیت الله مصباح یزدی پس از تشییع در تهران، مشهد و قم امروز در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها برای همیشه آرام گرفت.

امروز در مراسم تشییع آیت الله مصباح یزدی خیابان‌های مصلای قدس قم منتهی به حرم حضرت معصومه (س) مملو از جمعیت بود در حالی که برای حضور مردم هیچ دعوتی نشده بود، اما مردم خود جوش حضور پیدا کرده و به طوری که در کوچه‌های اطراف خیابان شهدا و آیت الله مرعشی و بهار جای خالی مشاهد نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم انقلابی قم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، دوشادوش علما، شخصیت‌های طراز اول حوزه علمیه، اساتید و طلاب با حضور گسترده خود، پیکر آیت الله مصباح یزد را از مصلای قدس تا حرم مطهر بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) بدرقه کردند.

پیکر پاک این فقیه و فیلسوف اسلامیبعد از اقامه نماز توسط آیت الله العظمی نوری همدانی در جوار قبر آیت الله العظمی بهجت در این بارگاه نورانی و ملکوتی آرام گرفت.

منبع: فردا

کلیدواژه: آیت الله مصباح یزدی حرم حضرت معصومه تشییع پیکر آیت الله مصباح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت