Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی از ابلاغ برنامه ۵ سال آتی حوزه مسکن برای ساخت ۵ میلیون واحد مسکونی خبر داد و گفت: وزارت جهادکشاورزی ۷۵۰ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن واگذار می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «محمود محمودزاده» در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، با اشاره به حجم وظایف این سازمان، آن را قلب تپنده بخش مسکن وزارت راه و شهرسازی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هم چنین از ابلاغ برنامه ۵ سال آینده حوزه مسکن برای ساخت ۵ میلیون واحد مسکونی خبر داد و گفت: این تصمیمات از برنامه های بلند مدت حوزه مسکن وزارت راه و شهرسازی است و به یک دولت خاص تعلق ندارد.

محمودزاه در خصوص پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن، توضیح داد: با تلاش تمامی مسؤولان حوزه‌های ذیربط تاکنون موفق به تامین زمین برای حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی شده‌ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان مشکلات بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان منابع طبیعی، گفت: بر اساس تفاهم اولیه مقرر شده که حدود ۲۵۰ هزار هکتار زمین از سازمان منابع طبیعی به وزارت راه و شهرسازی منتقل شود اما در جلسات مشترکی که در دولت تشکیل شده وزیر جهاد کشاورزی برای انتقال حدود ۷۵۰ هزار هکتار زمین دیگر نیز اعلام آمادگی کرده است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، تدوین مقررات و آئین‌نامه‌های تازه با توجه به شرایط اقتصادی جدید کشور را از دیگر مواردی دانست که می‌تواند تحولی در حوزه مسکن کشور ایجاد کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی واحد مسکونی حوزه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی موسوی گفت: عملیات آماده سازی شهرک مسکونی آذرشهر به مساحت ۱۵۲ هکتار آغاز خواهد شد.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی فرایند آماده سازی اولین دهکده شهری استان آذربایجان شرقی در شهرستان سراب با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه مسکونی را کلید خواهد زد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در استان گفت: با حضور وزیر راه عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی هم آغاز می‌شود.

موسوی افزود: افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت یک هزار و ۸۶۵ مترمربع و کلنگ زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ مترمربع در شهر سهند از دیگر برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

وی گفت: بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده طرح بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر و افتتاح طرح مشارکتی مجتمع تجاری باران در شعر جدید سهند با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۳۱ باب مغازه در دستور کار وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی