Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@00:26:16 GMT

مهمانی روبات ها روی مریخ

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۴۲۴۲

مهمانی روبات ها روی مریخ

سال ۲۰۲۰ با وجود همه گیری کرونا سالی پربار برای صنعت فضایی بود. این پیشرفت‌ها در سال ۲۰۲۱ با برنامه‌های بلندپروازانه‌ای مثل پرتاب تلسکوپ جیمز وب و مأموریت‌های ماه و مریخ هم ادامه خواهند داشت.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3 گوینده و تنظیم: امین بهادری نیا رادیو تکنولوژی / دانلود

کد خبر 466319.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین ارتقا تکنولوژی کرونا و تکنولوژی تکنولوژی 2020 تکنولوژی های برتر 2021 تکنولوژی خودرو اخبار تکنولوژی رادیو تکنولوژی مریخ مریخ نورد کنجکاوی سفر به مريخ مریخ نورد پشتکار سفر به مريخ ماهواره ادوبي پلاگین ادوبی فلش روباتیک روبات هوش مصنوعی شرکت تسلا ماشین تسلا مدیرعامل تسلا خودروسازی تسلا تسلا ایلان ماسک خودرو خودروسازي خودروها رادیو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سیم و کابل در دام قانون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: باند سرقت سیم و کابل با دستگیری۶ سارق و ۳ مالخر متلاشی شد که در این راستا سه خودرو هم توقیف شد
سردار امان الهی افزود: ارزش اموال سرقت شده بیش از ۲۰ میلیارد تومان و مس جمع آوری از کابل‌های سرقتی ۳ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مهمانی جشنواره تئاتر رضوی در ۶ شهر ایران
  • استایل هانده ارچل بازیگر زن فیلم مست عشق در یک مهمانی استانبول (عکس)
  • کشف راه‌حل پرورش گیاهان در سیاره سرخ
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • کشف پاسخ جدیدی برای معمای دیرین یک سیاره جهنمی!
  • سارقان سیم و کابل در دام قانون
  • پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس
  • پنج نشانه‌ای که شاید وجود موجودات فرازمینی را ثابت کند
  • وقتی روبات دروازه بان توپ ستارگان فوتبال را مهار می کند ولی از پوتین گل می خورد / فان
  • امید برای یافتن حیات در زیر مریخ زنده شد