Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار شهرستان پردیس از رشد ۳۸ درصدی ایجاد اشتغال در سال جهش تولید خبر داد. - اخبار استانها -

عبدالعظیم رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پردیس، با اشاره به ارتقای رتبه شهرستان پردیس در اشتغال‌زایی اظهار داشت: ایجاد اشتغال در شهرستان با توجه به ظرفیت بالای کارگاهی و تولیدی نسبت به سال قبل رشد چشمگیری داشته و رتبه دوم استان را در این زمینه کسب کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی افزود: با اقدامات معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی فرمانداری و تعامل با ادارات مرتبط در راستای تسهیل تولید، سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال به سطح مطلوب در اشتغال‌زایی دست ‌یافته‌ایم.

75درصد طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد کشور محقق شد150میلیارد تومان اعتبار ویژه طرح‌های اشتغال‌زایی استان بوشهر ابلاغ شدبختیاری: 1200 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی تخصیص یافت+فیلم

فرماندار شهرستان پردیس گفت: مشاغل زیادی در بخش تولیدی، صنعتی و کارگاهی از تهران به شهرستان پردیس منتقل ‌شده و با توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی گام مؤثری برای رونق تولید و اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: نواحی صنعتی شهرستان پردیس با ساماندهی و فراهم کردن زمینه توسعه صنایع ظرفیت اشتغال‌زایی خوبی را ایجاد و رونق اقتصادی به همراه داشته است.

فرماندار شهرستان پردیس در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد شهرک اختصاصی صنوف مزاحم در حال پیگیری است که با نهایی شدن این موضوع نماد بصری شهر ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان پردیس اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیارد ریالی در غرب مازندران در حوزه خرید و فروش املاک و محصولات شرکت های تولیدی و صنعتی با چک های بلامحل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه ای کلاهبرداری در برخی شهرستان های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدودا 40 تا 50 سال هستند به همراه مردی حدودا 37 ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش های صنعتی و تولیدی با صدور چک های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می کردند.

سردار مفخمی شهرستانی تصریح کرد: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان های "تهران، البرز و مازندران" به ثبت رسیده، بیش از 2 هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی