Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، فیلم سینمایی لب خط به نویسندگی و کارگردانی علی جبارزاده متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شد.

دومین تجربه کارگردانی علی جبارزاده در بستری اجتماعی با رگه‌های طنز روایت می‌شود.

نیما شعبان نژاد، هومن حاجی عبداللهی، روشنک گرامی، محیا دهقانی، سیاوش چراغی پور، رضا داودنژاد، لاله صبوری، هامون سیدی، کاظم نوربخش، علیرضا مهران، مونا کرمی، علی کاظمی و سمیرا حسن پور (با حضور) نسیم ادبی، محمدرضا داودنژاد، سعید امیر سلیمانی، صفر کشکولی و با هنرمندی جمشید هاشم‌پور بازیگران این فیلم پر چهره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلا بهادری مجری طرح و سرمایه‌گذاری این فیلم سینمایی انجام داده است.

همچنین مجید گرجیان در مقام مدیر فیلمبرداری این فیلم سینمایی، مهدی چراغی مدیر تولید، وحید مقدسی صدابردار، محسن دارسنج طراح گریم، حسین عالی نژاد طراح صحنه و لباس، امیر حسین خنجری طراح بدلکاری، بهمن داداشی تدوین، بابک میرزاخانی موسیقی، علی تصدیقی جلوه‌های ویژه بصری، شایان شفابخش طراح گرافیک و بابک برزویه عکاس این «لب خط» هستند.

این فیلم روایت جوانی به اسم رضا (با بازی نیما شعبان‌نژاد) است که در جنوب تهران «لب خط» زندگی می‌کند و از معدود آدم هایی در دنیا است که سندرم هایپرتیمزیا دارد.

برچسب‌ها سعید امیرسلیمانی جمشید هاشم پور جشنواره فیلم فجر روشنک گرامی سمیرا حسن پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سعید امیرسلیمانی جمشید هاشم پور جشنواره فیلم فجر سعید امیرسلیمانی جمشید هاشم پور جشنواره فیلم فجر روشنک گرامی سمیرا حسن پور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخت جمشید 100 سال قبل چه وضعی داشت؟ (عکس)

 ساخت بنای باستانی تخت جمشید از اواخر قرن ششم پیش از میلاد در زمان پادشاهی داریوش کبیر آغاز شد و احتمالا در طول حدودا 120 سال همچنان بخش‌هایی به آن افزوده می‌شد.

به گزارش فرادید، این بنای عظیم و حیرت‌انگیز در حدود سال 330 پیش از میلاد به دست اسکندر مقدونی ویران شد اما ویرانه‌های آن نیز در طول قرون مختلف همچنان مایۀ اعجاب و شگفتی بازدیدکنندگان باقی ماندند.

گذر زمان به تدریج چهرۀ تخت جمشید را هر چه بیشتر در میان غبار و ویرانی مدفون ساخته بود تا جایی که در حدود یکصد سال قبل، بخش‌های قابل توجهی از این بنا در زیر خاک فرو رفته بود، هرچند که بخش قابل توجهی نیز همچنان آشکار بود.

در سال 1931 میلادی ارنست هرتزفلد، باستان‌شناس آلمانی، نخستین کاوش‌های باستان‌شناسی را در تخت جمشید آغاز کرد؛ کاوش‌هایی که بخش‌های مدفون این اثر را نمایان ساخت و شناخت بیشتری نسبت به هویت واقعی آن را نیز موجب شد.

عکس‌هایی را که در اینجا ملاحظه می‌کنید ارنست هرتزفلد در حدود سال 1928 و پیش از آغاز عملیات کاوش در تخت جمشید و پاسارگاد ثبت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تخت جمشید 100 سال قبل چه وضعی داشت؟ (عکس)
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • دواین جانسون اتهامات اخیرش را رد کرد؛ گمانه‌زنی از آینده راک در WWE
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد