Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بن رودز، معاون مشاور امنیت ملی باراک اوباما در پیامی توئیتری نسبت به وضعیت دموکراسی در آمریکا ابراز نگرانی کرد.

او نوشت: آمریکا باید فکری برای وضعیت دموکراسی خود بکند. آمریکا قادر نخواهد بود از مردمی که برای دموکراسی و حقوق بشر در سراسر جهان مبارزه می‌کنند، حمایت کند مگر اینکه وضعیت دموکراسی خود را در داخل کشور درست کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این تعداد زیادی از مقامات فعلی و قبلی حزب جمهوری خواه در آمریکا روز یکشنبه تلاش‌های این حزب را برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را محکوم کردند و هشدار دادند تلاش برای ایجاد تردید در خصوص پیروزی جو بایدن و حفظ دونالد ترامپ در سمت ریاست جمهوری، موجب تضعیف اعتقاد آمریکایی‌ها به دموکراسی می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن دونالد ترامپ بن رودز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه محلات با اشاره به توجه ویژه رهبری به اهمیت حوزه معاونت پرورشی در آموزش و پرورش، اظهار کرد: اگرچه آموزش از جایگاه مهمی برخوردار است اما حوزه پرورشی اهمیت بسیار بیشتری دارد. معاونت پرورشی باید مانع رواج آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان و فضای آموزشی شود.

وی با تاکید بر بیان نقاط مثبت و پیشرفت‌های کشور توسط دانش‌آموزان، ادامه داد: معلمان باید مسائل بنیادی کشور را برای دانش‌آموزان تبیین کرده و با ذکر پیشرفت‌ها، نقاط مثبت و چشم‌اندازهای شوق‌انگیز کشور، آنان را به آینده کشور امیدوار کرد و چنانچه این مهم تحقق یابد، تبلیغات دشمن علیه کشور خنثی خواهد شد.

امام جمعه محلات با اشاره به اهمیت پرورش هویت دانش‌آموز در کلام رهبری، افزود: باید علاوه بر علم‌آموزی، اعتماد به نفس و هویت دانش‌آموزان نیز تقویت شود چرا که این اقدام موجب ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان خواهد شد و معلمان باید به این مسائل نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه غزه را مساله اول جهان دانستند، تصریح کرد: تمام تلاش‌های صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و پشتیبان آنها این است که مساله غزه را از دستور کار افکار عمومی در دنیا خارج کنند اما این تلاش بی نتیجه ماند و باید تلاش استکبار جهانی برای فراموشی این موضوع خنثی شود.

حجت الاسلام ربانی گفت: برخورد دولت‌های غربی با دانشجویان معترض نشانه این است که استکبار جهانی با صهیونیست‌ها در جنایت علیه مردم غزه همدست است.

وی با اشاره به حوادث سال ۱۴۰۱ کشور، اظهار کرد: جبهه استکبار با هجمه شدید رسانه‌ای و فریب جوانان ما، آنها را به خیابان کشانده و دست به اغتشاش، تخریب، کشتن و کشته‌سازی زده و جوانان، بسیجیان و پلیس ما را به شهادت رساندند اما اگر برخوردی با اغتشاشگران انجام می‌شد، جنجال رسانه‌ای به راه می‌انداختند.

امام جمعه محلات با اشاره به اعتراضات دانشجویان در سراسر جهان به اقدامات دولت‌های استکباری در غزه، ادامه داد: در این جریانات، دانشجویان مخالفت زبانی کرده و دست به هیچ تخریبی نزدند و تنها اسرائیل را به خاطر جنایاتش محکوم کرده و دولت آمریکا را زیر سوال برده‌اند اما این برخوردها نشان می‌دهد که امریکایی‌ها همدست اسرائیل در این جنایت هستند.

وی افزود: عادی سازان روابط مزدوران آمریکا در منطقه که تحت تأثیر فشارهای بسیار انجام می‌شود، دردی از رژیم صهیونیستی دوا نکرده و کمکی به اسرائیل برای خروج از این منجلابی که در آن گرفتار شده است، نمی‌کند.

امام جمعه محلات گفت: برخی همچنان به دنبال مذاکره با آمریکا هستند درحالیکه مذاکره با آمریکا، هیچ مشکلی از کشورها را برطرف نکرده است.

کد خبر 6095704

دیگر خبرها

  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • تلاش سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت نتانیاهو
  • مسائل جامعه ایران ساختاری است و نیاز به تلاش گسترده برای حل آن است
  • ابعاد رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • وقتی نقاب دموکراسی غرب فرو افتاد + فیلم