Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سپهر سوره هنر، بهنام بهادری با اعلام این خبر گفت: سه فیلم آموزشی استاپ موشن برای پخش در اینستاگرام و فضای مجازی تولید شده که به زودی بارگذاری می شوند؛ در این فیلم ها که زمان هرکدام کمتر از یک دقیقه است، آموزش های کاربردی به کودکان و نوجوانان جهت تولید انیمیشن های خانگی ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته بهادری در نخستین فیلم آموزشی که بازیگر خردسال «نگار شاد آرام» توضیحات مربوط به آن را ارائه می دهد، چگونگی استفاده از اپلیکیشن های- نرم افزار کاربردی- تولید استاپ موشن در تبلت ها و در گوشی های همراه آموزش داده می شود، در این فیلم به علاقه‌مندان آموزش داده می شود که چطور می توانند از این نرم افزارهای کاربردی استفاده کرده و انیمیشن تولید کنند.
دومین فیلم آموزشی به تولیدات بخش ویژه جشنواره یعنی «مقاومت و شهید قاسم سلیمانی» اختصاص دارد که در این بخش، از میان تکنیک های مختلف تولید استاپ موشن، تکنیک «فوتواستاپ موشن»  آموزش داده می شود.
بهادری در ادامه درباره سایرتکنیک های ساخت استاپ موشن هم گفت: تکنیک های خمیری، کات آوت، پیکسلیشن و استفاده از اشیاء از دیگر تکنیک هایی هستند که می توان برای تولید استاپ موشن استفاده کرد.
به گفته وی در فیلم سوم هم ترفندهای استاپ موشن آموزش داده می شود که حرکت و تکنیک های حرکتی به همراه نمایش فیلم های نمونه، آموزش داده می‌شود.
استاپ موشن یکی از تکنیک‌های انیمیشن سازی (پویا نمایی) است که در آن شیء را فریم به فریم حرکت داده و تصویر آن را توسط دوربین، تلفن همراه یا تبلت ضبط می کنند که از پشت سر هم قرار گرفتن این تصاویر، به نظر می رسد جسم در حال حرکت است. این کار می تواند با استفاده از عروسک ها و اشیاء مختلف انجام شود. بعد از آموختن تکنیک های استاپ موشن، هر فرد علاقمندی می تواند با استفاده از خلاقیت خود، چنین انیمیشن هایی را تولید کند.
حوزه هنری کودک و نوجوان با مشارکت معاونت قرآن وعترت وزارت ارشاد اسلامی و همکاری موسسه «سپهر سوره هنر» حوزه هنری، نخستین جشنواره تولید انیمیشن خانگی استاپ موشن را برگزار می کند، علاقه‌مندان می توانند در سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال در این جشنواره شرکت کنند.
علاقمندان برای یادگیری چگونگی تولید و آموزش ساده استاپ موشن، ثبت نام، بارگذاری فایل اثر و دریافت کد ‌رهگیری می توانند به سایت یا اینستاگرام مراجعه کنند.

برچسب‌ها انیمیشن معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه هنری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انیمیشن معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه هنری انیمیشن معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه هنری اخبار کنکور آموزش داده می شود استاپ موشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مدیریت دارالقرآن طوبی بوشهر از سه سال پیش به خانم عزت عالی‌حسینی واگذار شد تا کلاس‌های آموزش مفاهیم، روخوانی، روان‌خوانی حفظ و تدبر برای علاقمندان برگزار شود.

خانم عالی حسینی با سابقه ۲۷ ساله تدریس، افتخار خود را خادمی قرآن می‌داند.

این بانوی ۵۳ ساله با آمدنش به دارالقرآن طوبی، فضای آموزش را به گونه‌ای بازسازی کرد تا کودکان با اشتیاق بیشتری در کلاس‌ها شرکت کنند.

او برای کودکان ۵ ساله طرح رویش قرآنی را اجرا کرد که با نماز، اذان، اخلاق، تربیت اسلامی و روان‌خوانی قرآن آشنا شوند و به گفته خودش وقتی به مدرسه می‌روند چند قاری و حافظ قرآنی داشته باشیم.

در دارالقرآن طوبی مادران هم در کنار فرزندان‌شان قرآن می‌خوانند و برخی از آنها حافظ چند جزء هستند.

۳۰ بانوی کم‌سواد هم در کلاس‌های آموزش قرآن شرکت کردند و به تنهایی می‌توانند قرآن را ختم کنند.

خانم عالی حسینی در حوزه‌های داستان نویسی، عکاسی و مقاله نویسی با موضوع حجاب و عفاف ۳۰۰ رتبه کشوری و استانی دارد.

به اعتقاد وی فرقی نمی‌کند در چه موسسه قرآنی و در کجا فعالیت می‌کند، مهم این است که دانش‌آموزانی حافظ و قاری قرآن و مانوس با آیات الهی تربیت شوند.

سالانه حدود ۵۰۰ کودک در دارالقرآن طوبی بوشهر قرآن و مفاهیم آن را فرا می‌گیرند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • موشن گرافیک| خلبان نامداری که خواستار کم‌کردن درجه‌اش بود
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا