Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه های سفر حسین براتی، مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری کانون های مساجد کشور برای حضور در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری کانون های مساجد کشور برای حضور در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری و شرکت در چند جلسه روز دوشنبه 16 دی به چهارمحال و بختیاری سفر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جلسه با همکاران ستاد استان، جلسه با رابطین فهمای استان و دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جمله برنامه های مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری کانون های مساجد کشور به استان است.

 

وی ابراز کرد: بازدید از کانون فرهنگی و هنری سالار شهیدان شهرکرد و بازدید از کانون فرهنگی و هنری خاتم نبی شهرستان بن از دیگر برنامه های مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری کانون های مساجد کشور به استان است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بازدید از کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شورای آموزش و پرورش استان گفت: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در آموزش و پروش استخدام می‌شوند و سهم دانشگاه فرهنگیان از این تعداد ۴۵۶ نفر است.

وی افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.

بیشتر بخوانید

تصویب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری

امیریان اضافه کرد: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.

برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث شورای آموزش و پرورش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد