Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:03:14 GMT

کشف محموله شیر مخلوط با آب درکهگیلویه وبویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۴۹۹۲

کشف محموله شیر مخلوط با آب درکهگیلویه وبویراحمد

براتعلی صالحی در گفتگو با مهر، افزود: روز گذشته ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، نیروی انتظامی و دامپزشکی استان پس از بررسی‌های لازم، یک دستگاه خودرو حمل شیر آلوده توقیف شد.

صالحی تصریح کرد: گزارشات دامپزشکی و اطلاعات مردمی از ورود شیرهای آلوده با بار میکروبی بالا و داشتن آب بیش از حد نرمال به استان خبر می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعزیرات استان گفت: بار میکروبی این محموله در حال بررسی و آزمایش بوده و با توجه به اینکه اضافه کردن آب را برای پایین آوردن بار میکروبی شیر انجام می‌دهد، بار میکروبی محموله نیز بالا خواهد بود.

وی با بیان اینکه این مساله خطرات زیادی را برای مردم و مصرف کنندگان به وجود می‌آورد، گفت: بر اساس بررسی‌ها، آب موجود در این شیر که متوقف شده ۱۴ درصد از نرم کشوری بالاتر است.

صالحی گفت: گزارشات نشان می‌دهد که روزانه پنج دستگاه خودرو از این نوع شیر از استان‌های همجوار با اسم ضایعات وارد استان شده که با همکاری متولیان در حال بررسی دقیق هستیم.

صالحی گفت: پیگیری و بررسی بیشتر وضعیت در دست اقدام بوده و با متخلفین برخورد صریح قانونی خواهد شد.

کد خبر 5113678

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی شیر قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا آلودگی هوا کرمانشاه بوشهر عکس استانها جبهه مقاومت گرگان شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه بار میکروبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید میعاد صالحی در نخستین جلسه ستاد ارتقای ایمنی راه‌آهن در سال ۱۴۰۳ با اشاره به آمار‌های سوانح ریلی ۱۰ سال اخیر افزود: به‌طور قطع این نتیجه شیرین و مبارک با تلاش مضاعف و افزایش دقت عمل کارکنان عملیاتی در مناطق مختلف از یک‌سو و اقدامات مهم زیرساختی از سوی دیگر عملی شده است.
رئيس هیئت مدیره راه آهن ادامه‌داد: یکی از اقدامات شاخص سال گذشته، اصلاح وضعیت ترمز هشت‌هزار واگن باری بود که به اذعان متخصصان امر و همچنین نیرو‌های عملیاتی، یک اتفاق بزرگ و به تعبیری یک انقلاب در حوزه ایمنی و ناوگان بود.
وی یادآور شد: اینکه بخشی از واگن‌های شبکه، سال‌های طولانی بدون ترمز و با شیربسته در شبکه ریلی سیر می‌کردند به روال مرسوم تبدیل شده و حتی قوانین سیر و حرکت بر این اساس وضع شده بود و به درستی هم عمل نمی‌شد و به کابوسی برای لکوموتیورانان تبدیل شده بود.
صالحی بیان‌داشت: این اتفاق که در نگاه نخست غیرممکن می‌نمود، در سال گذشته با پیگیری و تلاش مستمر و اختصاص هزینه‌های لازم انجام شد و دیگر شاهد این موضوع نخواهیم بود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت ارتقای سطح معیشتی همکاران بیان داشت: آیین نامه کیلومتراژ سال‌ها بر اساس یک مبلغ مشخص و ثابت بود که از سال ۱۴۰۱ با اصلاح آیین نامه کیلومتراژ این مبلغ با فرمولی به احکام اشخاص وابسته شد و با افزایش سنواتی به صورت خودکار افزایش می‌یابد که امسال هم پرسنل مشمول کیلومتراژ افزایش سنواتی را در مبلغ کیلومتراژ دریافت کردند.
صالحی تاکید کرد: باید برای مشکلات مشاغل عملیاتی از جمله دوری از خانواده و شب کاری تدابیر مناسبی اندیشیده شود. ارتقای سطح خدمات رفاهی از یک سو و برنامه ریزی برای حضور بیشتر این افراد در کنار خانواده از جمله این موارد است.
وی اضافه‌کرد: موضوع ارتقای سطح معیشت کارکنان نیز حتما نقش مهمی در ایمنی ایفا می‌کند که برای این منظور گام‌هایی برداشته شده است و برنامه‌هایی برای ادامه این روند داریم.

دیگر خبرها

  • اشاره غیرمستقیم اژه‌ای به حکم توماج صالحی
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته
  • کشف یک «زیستگاه» عظیم در عمق چهار متری خشک‌ترین صحرای جهان
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • با خانواده توماج صالحی آشنا شوید+عکس‌وفیلم
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • «بازی باطل معاندین» با حکم توماج صالحی؛ هیاهو بر سر هیچ
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!