Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخابات رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی صبح امروز دوشنبه با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

نوروزی پس از این مجمع گفت: تشکر می‌کنم از حسن اعتماد اعضای مجمع. شرایط فدراسیون نسبت به قبل خیلی متفاوت است. کرونا صدمات جدی به منابع مالی فدراسیون زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید با اتاق فکر و کارگروه قوی در سریع‌ترین زمان ممکن از این مرحله عبور کنیم. کار سختی هم نیست. با اعضای مجمع که هر کدام «یلی» هستند می‌توانیم از این وضعیت عبور کنیم.

رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی که برای دومین دوره این مسئولیت را برعهده گرفته است ادامه داد: با پتانسلی که وجود دارد با اتحاد و همدلی از این وضعیت عبور می‌کنیم و برای المپیک آماده خواهیم شد.

وی در مورد اولویت برنامه‌هایش برای این فدراسیون نیز گفت: الان مهمترین موضوع ما تامین سلامت ورزشکاران برای حضور در المپیک است. با توجه به اینکه مدتی در فدراسیون نبودم باید تلاش کنیم با سرعت بیشتری کارها را انجام دهیم و چرخ فدراسیون را با سرعت بیشتری به گردش در بیاوردیم.

وی در مورد اینکه برای دوپینگ چه برنامه‌ای دارید گفت: وقتی مسابقات ای نباشد دوپینگ هم کاهش پیدا می‌کند. با توجه به تعطیلی مسابقات طبیعی هست که دوپینگ هم شرایط متفاوتی داشته باشد. با شروع فعالیت‌های دوباره ورزش قطعاً موضوع دوپینگ هم به طور جدی پیگیری خواهد شد.

نوروزی در مورد حضور در جلسات ستاد مبارزه با دوپینگ در ورزش گفت: باید با آقای علی نژاد در این مورد صحبت کنم. به هر حال من در این جلسات صفر کیلومتر هستم و دوستان حرفه‌ای و پخته شده‌اند در این بحث. با تعامل و همفکری بهترین تصمیم را در این مورد خواهیم گرفت.

کد خبر 5113720

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا نوروزی فدراسیون پزشکی ورزشی وزارت ورزش و جوانان ویروس کرونا لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تکواندو جام جهانی فوتسال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اردوی تدارکاتی مهدی طارمی تیم فوتبال آلومینیوم اراک فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عادت های به ظاهر بی ضرری که با آن ها ندانسته به سلامت خود صدمه می زنیم
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی