Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله گفت: ۴۵۸ تبلت و موبایل در قالب پویش لبخند رضایت به دانش آموزان بی‌بضاعت استان مرکزی اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ پاسدار رضا محمد گلی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی در آیین رونمایی از پوستر پویش لبخند رضایت با حضور سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش و معاون پرورشی استان مرکزی گفت: در شرایط کرونایی اگرچه مسئله آموزش در مدارس به شکل حضوری نیست و مجازی شده اما این به معنای سبک شدن کار معلمان نیست چراکه امروز جامعه معلمان مجاهدانه و مخلصانه در میدان تعلیم و تربیت خدمت رسانی و فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز بسیاری از معلمان بیش از دو برابر از گذشته برای تعلیم و تربیت دانش آموزان وقت می‌گذارند و مدافعان تعلیم و تربیت در کنار مدافعان سلامت و امنیت نقش‌آفرینی می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله اظهار کرد: این مسئله نباید فراموش شود که امروز در حالی شاهد مجاهدت‌های مدافعان سلامت و امنیت هستیم که این عزیزان تعلیم و تربیت خود را از معلمان آموختند و امروز نیازمند تقدیر از خدمات جامعه معلمان هستیم.

وی بیان کرد: مهم‌ترین مأموریت بسیج فرهنگیان کمک به ارتقای آموزش‌وپرورش و کارآمدی مسئله تعلیم و تربیت در گام دوم انقلاب است که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مطلوبی انجام‌شده است.

محمد گلی با اشاره به اهمیت مسئله پرورش برای دانش آموزان گفت: متأسفانه در شرایط کرونایی مسئله پرورش از آموزش عقب مانده که مهمترین دلیل آن عدم برگزاری کلاس های حضوری و ارتباط چهره به چهره معلمان با دانش آموزان است و لذا بسیج فرهنگیان با کمک آموزش و پروش سعی دارد در یک اقدام جهادی این خلاء بزرگ را پوشش دهد که در این راستا برنامه های محتوایی خوبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برگزاری پویش لبخند رضایت که از اسفندماه سال گذشته شروع شده یکی از برنامه های مهم در این راستا است که خوشبختانه در استان مرکزی موفقیت های چشمگیری داشته است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله با بیان اینکه مجموع کمک های نقدی و غیرنقدی که در قالب پویش لبخند رضایت در شرایط کرونا در سطح استان انجام شده بیش از ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده، گفت: همچنین ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب ۴۵۸ تبلت و موبایل نیز جمع‌آوری‌شده که در اختیار دانش آموزان بی‌بضاعت قرارگرفته که جا دارد از زحمات بسیار چشمگیر معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش به دلیل همکاری و مشارکت در این برنامه تقدیر و تشکر کنیم.

وی با اشاره به اهداف پویش لبخند رضایت بیان کرد: تقدیر از مجاهدت های دلسوزانه معلمان که مدافعان عرصه تعلیم و تربیت هستند و تقویت مسئله پرورش با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف پویش لبخند رضایت است که با دو محور دیده شدن زحمات معلمان جهادگر در شرایط کرونایی و نهضت کمک مومنانه در قالب اقلام آموزشی و حمایتی با قوت در حال انجام است و اجرای پویش لبخند رضایت در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری است و امیدواریم در راستای رسیدن به اهداف موثر واقع شویم.

محمد گلی با اشاره به هدفمند توزیع شدن کمک های مومنانه گفت: همچنین برای توزیع هدفمند کمک های مومنانه و اقلام آموزشی کمیته تخصصی کمک های مومنانه در سطح استان تشکیل شده که کمک ها با انسجام و هدف مشخص به جامعه هدف برسند.

 

وی خاطر نشان کرد: ضدعفونی ۲۰ هزار کلاس درسی در مراحل مختلف به همت ۲۰ گروه جهادی فعال در سازمان بسیج فرهنگیان ، تدریس حضوری معلمان بسیجی در ۳۰۰ نقطه استان که فاقد اینترنت هستند و کمک به اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی نیز از دیگر اقدامات بسیج فرهنگیان در شرایط کرونایی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شرایط کرونایی پویش لبخند رضایت تعلیم و تربیت دانش آموزان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد

سعید غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد