Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی عبدالحمید روز دوشنبه با اشاره به ثبت نام ۶۸۰ نفر در رویداد ملی کاک برکت اظهار داشت: در گام اول، ۲۸۴ طرح رسیده به رویداد گزینش شد که پس از برگزاری پنج کارگاه با استفاده از ظرفیت‌های استانی و با هدف توانمندسازی افراد و گروه‌های شرکت کننده در نهایت ۷۵ طرح انتخاب و به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ایجاد سه هزار و ۵۰۰ طرح برای اشتغال‌زایی ۱۱ هزار کولبران سه استان مرزی کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه، ایجاد اکوسیستم کارآفرینی و تحقق فرآیند توانمندسازی کولبران از اهداف اصلی و نهایی رویداد کاک برکت است.

عبدالحمید یادآور شد: در همین راستا و با موافقت مدیرعامل بنیاد برکت، راه‌اندازی مرکز نوآوری پیشرفت منطقه‌ای در استان کردستان با هدف حمایت از فعالیت‌های اشتغال‌زایی برای کولبران استان‌های مرزی در دستور کار قرار گرفته است.

مجری کاک برکت یادآور شد: با آغاز به کار و فعالیت رویداد ملی کاک برکت، جلسات متعددی با ذی‌نفعان این رویداد از جمله سیاسیون، مقامات استانی و جوامع دانشگاهی گذاشته شده و صدای مردم مناطق مرزی شنیده شده است.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی برای برگزاری این رویداد گفت: در هر سه استان هدف رویداد، جلسات متعددی با حضور مقامات استانی، اساتید دانشگاه و تسهیل‌گران بنیاد برکت به عنوان نقطه اتصال رویداد به مردم در هر استان برگزار شده است.   

عبدالحمید افزود: در این مدت، جوامع دانشگاهی استان‌های هدف رویداد کاک برکت اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی زیادی کرده‌اند و بیشترین طرح‌ها و ایده‌های رسیده به رویداد نیز از سوی اعضای هیات علمی و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.

این عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اینکه اولویت طرح‌های پذیرفته شده با استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه بوده است، تصریح کرد: طراحان و ایده‌پردازان کرمانشاهی بیشترین مشارکت را در رویداد کاک برکت داشته‌اند.

 مجری کاک برکت با اشاره به اینکه این رویداد از اواخر دی‌ وارد مرحله نهایی شده و به سه طرح برگزیده جوایزی نقدی اهدا خواهد شد افزود: همچنین قرار است صاحبان ۷۵ ایده پذیرفته شده، با تهیه ویدیوهای پنج دقیقه‌ای، به معرفی و شرح طرح‌ها و ایده‌های خود بپردازند، چرا که داوری‌ها بر مبنای این ویدیوها خواهد بود.

عبدالحمید یادآور شد: بنیاد برکت از تمامی ۷۵ طرح برگزیده با لحاظ این موضوع که در کدام مدل اشتغال‌زایی بنیاد دسته‌بندی شوند، حمایت‌های حداکثری را به‌عمل خواهد آورد. 

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با هدف اشتغال‌آفرینی برای کولبران استان‌های مرزی کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه و شناسایی و استفاده از ظرفیت نخبگان به منظور ارائه راه‌کارهای نوآورانه برای توسعه اشتغال فراگیر اقدام به برگزاری رویداد ملی کاک برکت در سال ۱۳۹۹ کرده است.

برچسب‌ها کردستان کولبر بنیاد برکت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کولبر بنیاد برکت کردستان کولبر بنیاد برکت اخبار کنکور بنیاد برکت کاک برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد

نوید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آغاز رویداد شروع در کردستان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد یک روزه و در راستای اهداف مربوط به توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد نیازهای فناورانه از طریق شرکت‌ها به صورت مساله محور مطرح می‌شود و دانشجویان و یا هر یک از اعضای هیأت علمی ایده‌ای در این حوزه داشته باشند، به شرکت معرفی خواهد شد.

مدیر توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان ادامه داد: شرکت مورد نظر با صاحب ایده وارد مذاکره خواهد شد و در صورتی که ایده مطرح شده قابلیت تأمین نیاز شرکت را داشته باشد، از طریق تسهیلات و یا کمک بلاعوض، صاحب ایده را حمایت خواهد کرد.

رضایی با اشاره به اینکه این رویداد در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده، عنوان کرد: این رویداد برای نخستین بار در دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان و اعضای هیأت علمی علاقمند و صاحب ایده برگزار می‌شود.

وی مزایای شرکت در این جشنواره را آشنایی با فضای کار اشتراکی، فضای کارگاهی، خدمات مالی، ایجاد شبکه ارتباطی، آموزش و توانمندسازی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه در قالب انجام پروژه‌های علمی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و استعدادهای علمی کشور و تبدیل خلاقیت و دستاوردهای علمی به محصولات قابل ارائه به بازار است.

کد خبر 6098366

دیگر خبرها

  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان