Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در این پیام، با تسلیت ارتحال جانسوز مجاهد نستوه، فقیه انقلابی و فیلسوف الهی از پرچمداران خط مقدم وفاداری و دفاع از امامین انقلاب اسلامی، آورده است: آن عالم جلیل القدر و متفکر برجسته، عمر پربار خویش را صرف تعلیم علوم، معارف و موضوعات اساسی اسلام و ترویج مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و هدایت فکری و اعتقادی آحاد جامعه به ویژه نسل جوان نموده و در زمره طلایه داران همت جهادی و دائمی در تربیت شاگردانی ممتاز و نواندیش در حوزه و دانشگاه به شمار می‌رفت، به گونه‌ای که رهبر عظیم الشأن انقلاب در توصیف و تکریم ایشان فرمودند: به لطف خدا، این شخصیت عزیز و عظیم القدر خلا شخصیت‌هایی مانند علامه طباطبایی و شهید مطهری در زمان ما را پر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پیام افزوده است: مجاهدت‌ها و تلاش‌های سترگ، درخشان و اثرگذاری‌های فکری و اعتقادی آن فقیه فداکار و وفادار به ولایت فقیه و مقام معظم رهبری در جهان اسلام را پاس داشته و اطمینان داریم کارنامه پرفروغ آن شخصیت متواضع، فروتن، وارسته و برخوردار از معرفت و حکمت، با تلاش شاگردان و علاقه‌مندان معزز وی همچنان گرمابخش حوزه و دانشگاه و میدان‌های نقش آفرینی خیل عظیم جوانان مشتاق عزت و عظمت اسلام ناب محمدی (ص) و پیش برندگی انقلاب خواهد بود.

 

آیت الله مصباح یزدی در صف مقدم دفاع از حاکمیت دینی بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز با صدور بیانیه ای آورده است: ارتحال ملکوتی فقیه متأله و فیلسوف و متفکر برجسته و صاحب نظر که سراسر عمر خویش را در راه شناخت و ترویج معارف حقه الهیه و قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت سپری کرد و به واسطه طهارت روح و تلمذ کردن نزد استادان بزرگی همچون حضرت امام خمینی، علامه طباطبایی و حضرت آیت الله بهجت رضوان الله تعالی و بزرگانی دیگر از تاریخ تشیّع و حوزه های علمیه، شخصیتی جامع و از جمله نوادر گردید که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سه جهت در ایشان جمع شد، هم علم، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا که آن شخصیت بزرگ با تجمیع این جهات به وجودی مبارک و ارزشمند و محبوب جامعه و نسل جوان تبدیل شد.

این بیانیه افزوده است: این استاد برجسته و بزرگ اخلاق و مدافع بصیر و شجاع آرمان های اسلام و انقلاب، به عنوان فکر و اندیشه ی بی غل و غش معارف اسلامی همواره در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی پیشگام و در صف مقدم دفاع از حاکمیت دینی و جامعیت اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم، با وزانت و عمق علمی و احاطه و وسعت آگاهی و بینش و صفای باطن آنچنان اثرگذار بود که دشمنان انقلاب اسلامی و ولایت همواره پا به پای انقلاب اسلامی و حاکمیت دینی و ولایت فقیه آن شخصیت بزرگ را مورد هجمه قرار می دادند.

مرحوم آیت الله مصباح یزدی، از پرچمداران بصیرت و دفاع از ولایت بود و در این راه هر ناروایی را به جان خریده و هیچگاه تردید نکرد، از بزرگترین برکات وجودی آن شخصیت ممتاز تربیت عالمان و صاحب نظران بصیر و انقلابی در سطوح عالی و تعامل حکیمانه با دانشگاه و تشکل های دانشجویی برای تربیت دانشجویان متفکر، متدین و انقلابی و ولایی بود که بسیاری از آنان در جای جای میهن اسلامی افسران جنگ نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی و به عنوان مدافعانی توانمند از مرزهای فکری و اعتقادی و آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی نقش آفرینی می کنند.
 

برچسب‌ها محمدتقی مصباح یزدی جهان و سردار سلیمانی پیام تسلیت زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدتقی مصباح یزدی جهان و سردار سلیمانی پیام تسلیت محمدتقی مصباح یزدی جهان و سردار سلیمانی پیام تسلیت زنجان اخبار کنکور انقلاب اسلامی آن شخصیت آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، معرفی و نقد کتاب اسلام و مبانی حقوق بشر از سوی گروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی و انجمن حقوق شناسی برگزار می‌شود.

این جلسه با حضور سیف الله صرامی عضو هیأت علمی و مسؤول پژوهشگاه فقه و حقوق علوم و فرهنگ اسلامی، سید محمد قاری سید فاطمی استاد دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه مفید قم، احمد کاظمی موسوی پژوهشگر حقوق و معارف و اسلامی، حجت الاسلام رحیم نوبهار مؤلف کتاب و عضو هیأت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برپا خواهد شد.

دبیری جلسه را بزرگمهر بشیریه دانش آموخته حقوق کیفری و جرم شناسی و عضو انجمن حقوق شناسی بر عهده دارد.

این نشست امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ در خانه اندیشمندان علوم انسانی به نشانی خیابان استاد نجات اللهی، بوستان ورشو، خانه اندیشمندان علوم انسانی سالن حافظ برگزار می‌شود.

کد خبر 6096989 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند