Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام فراخوان «طراحی و پیاده‌سازی یک نمونه آزمایشگاهی سامانه شناسایی ترافیک نرم‌افزارهای کاربردی» از شرکت‌های دانش بنیان داخلی و دانشگاه‌ها دعوت به همکاری کرد.

در این فراخوان آمده است: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) طی ۱۰ سال اخیر، با هدف توسعه دانش و فناوری بومی و ارتقا توانمندی دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان داخلی به منظور توسعه سامانه‌های هوشمند، اقدام به اجرای پروژه های پژوهشی متعدد در زمینه صیانت فرهنگی- اجتماعی با بهره‌ گیری از سامانه‌ های هوشمند کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون با تکیه بر تجربیات پژوهشی در حوزه تحلیل ترافیک و با توجه به اهمیت شناسایی هوشمند ترافیک برنامه‌های کاربردی مختلف از جمله پیام رسان، شبکه اجتماعی و بازی، لزوم بهره گیری از محصولاتی با این قابلیت در دستور کار قرار گرفته و بنابر این است که یک نمونه آزمایشگاهی سامانه هوشمند شناسایی ترافیک برنامه‌های کاربردی (اپلیکیشن‌ها)، طراحی، پیاده سازی و سپس ارزیابی شود.

از این رو پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمامی دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان که در حوزه تشخیص ترافیک نرم‌افزارهای کاربردی، فعالیت‌های منجر به توسعه فناوری بومی و یا تولید محصول بومی انجام داده اند، دعوت می‌کند تا اطلاعات مربوط به سوابق فعالیت‌های خود و کلیاتی در خصوص فناوری یا محصول خود را به این پژوهشگاه اعلام کند.

اطلاعات ارسال شده باید متعلق به محصول موجود و یا مربوط به فناوری بومی باشد.

هدف از این فراخوان، شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌هایی است که توسعه‌دهنده فناوری بومی یا تولیدکننده محصولات بومی در حوزه شناسایی ترافیک نرم‌افزارهای کاربردی است تا از توانمندی و قابلیت‌های آنها در این حوزه بهره برداری شود.

اطلاعات مورد نیاز برای همکاری شامل سوابق توانمندیها و زیرساخت‌های فنی و سرمایه‌های انسانی موجود می‌شود. در همین حال مخاطبان باید عناوین فناوری‌ها و محصولات بومی و مستندات فنی و قابلیت‌های آن‌ها را نیز ارائه دهند.

کد خبر 5113046 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات اپلیکیشن موبایل بومی سازی شرکت های دانش بنیان واکسن کرونا حاکمیت سایبری ویروس کرونا شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری قاسم سلیمانی صندوق نوآوری و شکوفایی فناوری نانو فناوری فضایی ایالات متحده امریکا همراه اول شبکه ملی اطلاعات تحقیقات علمی شرکت های دانش بنیان شناسایی ترافیک فناوری بومی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی و عملیاتی در جهان اسلام تاکید کرد.

سیدوحید حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در دیدار با رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، با اشاره به اهمیت توسعه پژوهش در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: فعالیت‌های تحقیقاتی و مستندسازی پژوهشی با توجه به تحریم‌ها و چالش‌های مختلف موجود، توسعه یافته است.

وی، اقدامات عملیاتی و کاربردی در حوزه پژوهشی و فناوری را در پیشبرد اهداف این حوزه ضروری خواند و با تاکید بر اهمیت گام برداشتن در مسیر توسعه دانش  و مقالات علمی، از روند افزایشی تعداد مقالات و تحقیقات علمی در مجموعه سلامت فارس با شیب معناداری خبر داد.

رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام  (ISC) نیز در این نشست، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز را ریشه تنومند حوزه علمی استان و کشور معرفی و بر تلاش برای افزایش همکاری و اقدامات مشترک این موسسه با مجموعه سلامت فارس تاکید کرد.

سید احمد فاضل‌زاده از برگزاری ۱۵ نشست مشترک مسئولان موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام  (ISC) با مراکز عالی علمی در استان‌های مختلف کشور خبر داد و بر تداوم نشست مشترک با محوریت مشارکت داده‌ها و تبادل تجربه‌ها، دانش و علم تاکید کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون فعالیت در این حوزه، گزارشی از معرفی فعالیت‌های موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) با محوریت رصد و پایش وضعیت علم و فناوری جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی و همچنین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان فارس ارائه داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان