Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین داوطلب در انگلیس واکسن آسترازنکا را برای مقابله با کرونا دریافت کرد.

"بریان ویلیام پینکر" ۸۲ ساله اوایل صبح امروز (دوشنبه) به وقت محلی در بیمارستانی در آکسفورد واکسن کروناویروس آسترازنکا را دریافت کرد.

وی گفت: بسیار خوشحالم که امروز واکسن کووید-۱۹ را دریافت کردم و افتخار می کنم که این واکسن در آکسفورد ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز شنبه متوجه شدم که قرار است در برابر ویروس واکسینه شوم و اولین بیمار دریافت کننده خواهم بود.

توزیع واکسن آسترازنکا امروز در انگلیس آغاز شد و وزیر بهداشت این کشور آن را "لحظه مهم" توصیف کرد زیرا موارد ابتلا به این بیماری در مناطقی از این کشور روند افزایشی دارد.

پرستاری که این واکسن را تزریق کرده است، گفت: امتیازی است که بتوانم اولین واکسن آکسفورد را در بیمارستان چرچیل در آکسفورد که فقط چند صد متر با محل تولید آن فاصله دارد، تزریق کنم.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، اولین داوطلب دریافت کننده واکسن آسترازنکا بازنشسته است که به دلیل بیماری کلیه و انجام دیالیز در بیمارستان بستری بوده است./ ایسنا

توزیع واکسن آسترازنکا در انگلیس آغاز شد انگلیس استفاده ترکیبی از واکسن‌های کرونا را هشدار داد آمادگی روسیه برای ترکیب ۲ واکسن آسترازنکا و اسپوتنیک V شرکت «آسترازنکا»: به فرمول کارآمد برای واکسن کرونا رسیدیم برای مقابله با کرونا واکسن آسترازنکا بهتر است یا فایزر و مدرنا؟ دردسر کمبود واکسن کرونا در انگلیس/ لغو نوبت داوطلبان برای دریافت دومین واحد واکسن
اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید        

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: واکسن آسترازنکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز جمعه گفت که اظهارات اخیر دیوید کامرون، وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر اینکه اوکراین «حق» دارد با استفاده از تسلیحات تحویلی انگلیس به خاک روسیه حمله کند، «خطرناک» است و بیانگر «تشدید لفظی» تنش اوکراین و روسیه است. 

پسکوف خاطرنشان کرد: «این‌ها تشدید مستقیم درگیری اوکراین است که می‌تواند به طور بالقوه خطری برای امنیت اروپا و کل معماری امنیت اروپا باشد».

او پیش از سفر به اوکراین هم در سخنانی جنجالی گفته بود که تسلیحات ارائه شده از سوی انگلیس به اوکراین می‌تواند برای حمله به داخل روسیه مورد استفاده قرار گیرد. کامرون در جریان دیدار پنجشنبه خود با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در کی‌یف، خاطرنشان کرد که "اوکراین این حق را دارد. همانطور که روسیه به داخل اوکراین حمله می‌کند. "

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • اعتراف آسترازنکا به عوارض مرگبار واکسن/ رشوه، دروغ و پنهان‌کردن حقیقت برای تجارت با سلامتی انسان‌ها
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند