Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم پرسپولیس گفت: تیمی که به فینال آسیا رفته، قهرمان فصل قبل شده و الان تنها تیم بدون باخت است، صحبت از اولتیماتوم برای کادر فنی‌اش خیلی خیلی سطحی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان (معوقه از هفته هفتم) اظهار داشت: جا دارد ابتدا به خانواده مرحوم دارایی هواداران عزیزمان تسلیت بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعاً غم بزرگی است و قلب آدم به درد می‌آید که چنین هوادارانی داریم، هوادارانی جان‌شان را هم برای تیم می‌گذارند. بنابراین ما باید متعهد‌تر باشیم و بجنگیم تا دل آنها را شاد کنیم. در مورد بازی هم بگویم بازی‌های پرسپولیس و سپاهان همیشه بازی‌های خوبی بوده است و از آن به‌عنوان ال‌کلاسیکو و یا دربی ایران هم یاد می‌شود.

وی در ادامه افزود: هر دو تیم واقعاً به دنبال این هستند که فوتبال و تفکرات تاکتیکی خود را در زمین پیاده کنند. ما پرسپولیس هستیم و برای این بازی خیلی خوب آماده شدیم. سپاهان هم همیشه برای ما قابل احترام بوده است و دنبال این هستیم که بازی خوبی انجام دهیم. زوایای این تیم هم به خوبی شناسایی شده است و به دنبال این هستیم که نتیجه را برای خود کنیم. ضمن اینکه بچه‌های ما همیشه نشان دادند که کارهای سختی انجام می‌دهند. من تعجب می‌کنم چرا بعد از دو تساوی از ما انتقاداتی می‌شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: بچه‌های ما همیشه مبارز و جنگنجو بودند. نمونه آنهم در لیگ قهرمانان آسیا بود که همه دیدند با چه کمبودهایی تیم ما به فینال رفت. بچه‌ها بارها نشان دادند توانمند و قوی هستند و این را در آینده هم خواهید دید. ضمن اینکه باید اشاره کنم از مایکل شوماخر پرسیدند راز موفقیت شما چیست، گفت سر پیچ‌ها وقتی همه ترمز می‌زنند، من گاز می‌دهم. این واقعاً جمله زیبایی است و ما هم شروع می‌کنیم به تلاش بیشتر و گاز دادن و امیدواریم نتیجه بگیریم.

مطهری در مورد اینکه آیا ممکن است به خاطر دربی پیش رو به بازیکنان‌ توصیه کنند با احتیاط بیشتری بازی کنند، خاطر نشان کرد: امکان ندارد. ما هیچ وقت بازی با سپاهان را فدای دربی نمی‌کنیم. بازی با سپاهان سه امتیاز حساس دارد و بردن این بازی برای ما جذاب است. ضمن اینکه باید بگویم، مساوی ما در دو بازی اخیر حال ما را بد کرده است. وقتی ما مساوی می‌کنیم انگار شکست خوردیم. بنابراین سه امتیاز فردا حیاتی است و ما این بازی را فدای دربی نخواهیم کرد.

وی راجع مشکل گلزنی مهاجمان این تیم در بازی‌های اخیر نیز، گفت: چند هفته است در این باره صحبت می‌کنیم. این بچه‌ها جوان و زیر فشار هستند. من می‌خواهم کادر فنی این مسئولیت را گردن بگیرد. بچه‌های هیچ مشکلی ندارند. باید شرایط تیم به شکلی باشد که بیشتر گل بزنیم. اینکه بخواهیم مسئولیت را روی دوش مهاجمان بگذاریم، قشنگ نیست. باید حمایت کنیم و ان‌شاءالله در بازی بعد بتوانند توانمند باشند و توانایی خود را نشان دهند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ممکن است اولتیماتومی از سوی مدیران باشگاه به کادر فنی پرسپولیس داده شده باشد، گفت: کسانی که با فضای فوتبال آشنا باشند می‌دانند این مدل سؤالات جهت‌دار و هدفمند است! نگاه ما همیشه مثبت است. تیمی که به فینال آسیا رفته، قهرمان فصل قبل شده و الان تنها تیم بدون باخت است، صحبت از اولتیماتوم برای کادر فنی‌اش خیلی خیلی سطحی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کادر فنی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود

کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد