Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-08@13:43:59 GMT

دوئل محرم و یحیی در راه است

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۵۸۰۶

به گزارش جام نیوز، فصل گذشته بازی دو تیم در اصفهان و در حالی که هر دو تیم در کورس قهرمانی بودند به دلیل حضور دیرهنگام تیم سپاهان در زمین از سوی تیم داوری بازی لغو شد و در ادامه نتیجه بازی ۳-‌ صفر به سود پرسپولیس اعلام شد و خیلی از کارشناسان فوتبال گفتند تصمیمی که کمیته انضباطی برای این بازی گرفت موجب شد سپاهان شانس قهرمانی‌اش را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


بعد از این بازی بود که پرسپولیس فاصله‌اش را با مدعیان از جمله سپاهان بیشتر و بیشتر کرد و در نهایت با اقتدار قهرمان لیگ برتر شد. این بار در شرایطی بازی دو تیم برگزار می‌شود که نه پرسپولیس در صدر است و نه سپاهان و برای بازگشت به این موقعیت به ۳ امتیاز بازی نیاز دارند. سپاهان این فصل در امر گلزنی راحت بازی می‌کند اما مشکل تعدد گل‌هایی است که این تیم دریافت می‌کند. اگر نگاهی به جدول بیندازید، متوجه می‌شوید که سپاهان ضعیف‌ترین خط دفاعی را بعد از ماشین‌سازی و شهرخودرو دارد. البته این به معنی ضعف دروازه‌بان و مدافعان تیم سپاهان نیست. اتفاقاً بازیکنی که در درون دروازه سپاهان بازی می‌کند و بازیکنانی که در خط دفاعی این تیم به میدان می‌روند جزو بهترین‌های فوتبال ایران هستند اما مشکل در دفاع تیمی سپاهان است. گرایش به حمله در سپاهان به مراتب قوی‌تر از گرایش به دفاع است در حالی که سپاهان برای قهرمان شدن باید در هر دو گرایش قوی عمل کند. 


پرسپولیس در دو بازی اخیرش امتیازات حساسی را از دست داده. دو امتیاز در بازی با نساجی و دو امتیاز در دیدار با ذوب‌آهن، به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود در بازی سه‌شنبه فقط و فقط برای کسب ۳ امتیاز بازی کند و اگر در این بازی سپاهان در دفاع تیمی خوب نباشد به‌راحتی امتیاز خواهد داد. البته در فوتبال بهترین دفاع حمله است اما جلوگیری از حمله پرسپولیس غیرممکن است. به هر صورت این تیم در فاز تهاجمی توانمندی‌هایی دارد که سپاهان با دفاع خوب می‌تواند این توانمندی را کمرنگ کند. نسخه شفابخش برای سپاهان این روزها بهتر دفاع کردن است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن سپاهان پرسپولیس فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

بنابر روایت خبر ورزشی، تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • محرم فقط یکروز آرزوی باخت سپاهان را دارد!
  • پرسپولیس باید از سپاهان الگو بگیرد
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!