Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز و به منظور تعامل و همکاری بیشتر دو تفاهمنامه همکاری مشترک بین اداره کل زندان‌های استان و هیئت‌های ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای و بدنسازی استان  به امضا رسید.

مدیرکل زندان‌های استان همدان در این جلسه با بیان اینکه در ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای امام علی(ع) مقتدای پهلوانان و ورزشکاران است خاطرنشان کرد:  نام دیگر زورخانه «ذکرخانه» است چون با نام و یاد خدا شروع و در راستای ولایت با ذکر اهل بیت(ع) ادامه پیدا می‌کند و در انتها با نام حضرت مهدی(عج) به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا ذوالفعلی‌نژاد عنوان کرد: هدف سازمان زندان‌ها تنها نگهداری زندانیان نیست و اصلاح و تربیت آنها و بازگشت سعادتمندانه به جامعه ماموریت مهم سازمان است.

وی با تاکید بر نقش ورزش در اصلاح و تربیت مددجویان گفت: هر زندانی عضوی از این جامعه است که ورزش موجب تخلیه روحی و روانی، اصلاح و تربیت و زمینه‌سازی برای بازگشت آنان به یک زندگی سالم می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان همدان از نقش بسیار مهم ورزش در پیشگیری  ازوقوع جرم و بزهکاری‌ها و کاهش رفتارهای پرخطر در جامعه  سخن به میان آورد و گفت: برای جلوگیری از فقر حرکتی مددجویان در زندان‌ها می‌توانیم بهترین آموزش‌ها را در بستر ورزش  به زندانیان ارائه دهیم.
 
از مفاد این تفاهمنامه می‌توان به زمینه همکاری هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در راستای توسعه ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در زندان‌های استان، هم‌افزایی ورزشی و فرهنگی و ترویج فرهنگ پهلوانی با بهره‌گیری از فضای مذهبی حاکم بر ورزش های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، برگزاری مسابقات و جشنواره‌های ورزشی زندانیان، سربازان وظیفه و کارکنان، تامین لوازم مصرفی مورد نیاز ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، تربیت نیروی انسانی متخصص در قالب دوره‌های مربیگری و مرشدی، شناسایی استعدادهای ورزشی در بین زندانیان و کارکنان اشاره کرد.

در زمینه همکاری هیئت بدنسازی استان نیز راه‌اندازی مسابقات وزنه‌برداری به صورت سازمان‌یافته در زندان‌های استان، ایجاد نشاط و شادابی بین نیروهای زیر پوشش زندان‌ها، استعداد یابی در راستای ورزش قهرمانی و حمایت از قهرمانان به لحاظ معرفی الگوهای موفق در سطح کشور و بهره‌برداری از آن برای توسعه ورزش زندان‌ها و تلاش در جهت حضور تیم‌های منتخب زندان‌ها در مسابقات استانی و کشوری از طریق باشگاه تربیت زندان از جمله موارد این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/ 3140/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان ورزش مدیرکل زندان های استان همدان ورزش پهلوانی و زورخانه ای زندان های استان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان