Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@16:44:08 GMT

اتوبوس سایپا را به ورزشگاه امام رضا راه ندادند

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۵۹۳۵

مسئولان ورزشگاه امام رضا (ع) از ورود اتوبوس تیم سایپا به ورزشگاه ممانعت کردند

اعضای تیم سایپا برای بازی با شهرخودرو دقایقی پیش مقابل ورزشگاه امام رضا(ع) حاضر شدند اما مسئولان این استادیوم از ورود اعضای تیم سایپا جلوگیری کردند.

به گزارش طرفداری، ظاهرا بدهی باشگاه شهرخودرو به این استادیوم باعث این اتفاق شده و مسئولان استادیوم این موضوع را به سایپایی ها منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی اعضای تیم شهرخودرو هنوز به ورزشگاه نرسیدند.

این در حالی است که ناظر و نماینده بازی باید در این زمینه پیگیری های لازم را با مسئولان تیم میزبان انجام بدهند.

 

اخبار داغ طرفداری:

پدر مهدی طارمی: جدایی از پورتو؟ اگر باشگاه های انگلیسی یا اسپانیایی پیشنهاد بدهند ابراهیم شکوری: اتفاق تازه ای در پرونده آل کثیر رخ نداده است تجاوز به زن جوان در اتوبان آزادگان / راننده پژو سوار رحم نداشت + جزییات بیست بازیکن برتر سال 2020 از نگاه طرفداری جدول کفش طلای 2020/21: روبرت لواندوفسکی با اقتدار و اختلاف در صدر جدول

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)